Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   iemand nog een vr6 ombouw met rdw keuring voor 2000 euro..!!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7737)

Richard 03-02-2005 20:45

iemand nog een vr6 ombouw met rdw keuring voor 2000 euro..!!!
 
dus ff je golf 1.4 ombouwen laten voor 2000 euro!!! 8)

http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=586521

Big_Mac_Mark 03-02-2005 21:04

Vet zeg! Zou dat ook kunnen in mijn cabbie? En wat voor shit zou er nog bijkomen voor die APK dan? Beetje onwaarschijnlijk dit....

teknix 03-02-2005 21:30

RDW keuring alleen gegarandeerd voor Corrado of Golf 3,Golf 2 niet zeker.dus Cabbie waarschijnlijk ook niet.Leek mij ook wel interessant voor mijn Cabbie.

steven16v 04-02-2005 12:39

Je krijgt alleen een kenteken (rdw) op een auto als het blok wat je er in wil bouwen ook standaard geleverd werd met dat blok vanaf fabriek. Dus golf 3 en een corrado krijg je dus wel op kenteken. Maar een golf 2 en golf 1 (cabrio) lukt je dus niet.

Marcski 04-02-2005 14:03

Quote:
Originally Posted by steven16v
Je krijgt alleen een kenteken (rdw) op een auto als het blok wat je er in wil bouwen ook standaard geleverd werd met dat blok vanaf fabriek. Dus golf 3 en een corrado krijg je dus wel op kenteken. Maar een golf 2 en golf 1 (cabrio) lukt je dus niet.


niet waar, bij een nette inbouw willen ze wel goedgekeurd worden. Ken zelf een Golf 2 VR6 die laatst nog op kenteken is gezet ;)

Waldorf 04-02-2005 16:22

ik ken er ook een. Als de abs goed is en je hebt niet gerommeld met de langsbalken om het blok erin te krijgen, en de remmerij is goed. Krijg jij heus wel je keuring er door.
Ik heb binnen kort zo'n keuing te doen, en over twee maand nog een. je moet alleen alles, maar dan ook alles netjes in orde hebben.

Richard 04-02-2005 17:00

bij een golf 2 kun je het beste een g60 pakken ivm de abs etc en als je hem netjes inbouwd en papieren van de motor hebt en een kat eronder dan lukt het wel...voila vr6 op kenteken..

Tommy 04-02-2005 17:31

Quote:
Originally Posted by steven16v
Je krijgt alleen een kenteken (rdw) op een auto als het blok wat je er in wil bouwen ook standaard geleverd werd met dat blok vanaf fabriek. Dus golf 3 en een corrado krijg je dus wel op kenteken. Maar een golf 2 en golf 1 (cabrio) lukt je dus niet.


Das via een andere procedure...

Voor Golf II kan dus idd ook, maar das wel een dure hobby!

steven16v 05-02-2005 10:35

Dat is mooi nieuws. Ik was er altijd van overtuigd dat het dus niet kon. Je zal dan idd het beste een g60 body kunnen pakken. Ivm de remmen. En dat het chassis steviger is dan van een "gewone" gti. Toch maar eens aan een nieuw project gaan denken :)

OakgreenVR6 05-02-2005 11:48

Quote:
Originally Posted by Waldorf
Als de abs goed is en je hebt niet gerommeld met de langsbalken om het blok erin te krijgen, en de remmerij is goed. Krijg jij heus wel je keuring er door.


ABS is niet verplicht en voor een Golf mkII ontkom je er niet aan om de langsbalken te bewerken, anders gaat het blok er tegenaan lopen in de linkse bochten.

OakgreenVR6 05-02-2005 11:49

Quote:
Originally Posted by richard
bij een golf 2 kun je het beste een g60 pakken ivm de abs etc en als je hem netjes inbouwd en papieren van de motor hebt en een kat eronder dan lukt het wel...voila vr6 op kenteken..


Een katalysator is volgens mij niet verplicht, staat immers ook niet op het (nieuwe) kentekenbewijs gespecificeerd. Maar ivm de geluidskeuring kan het geen kwaad om 'm eronder te plaatsen. Tevens moet je een duidelijke tekening inleveren met daarop de afmetingen en typenummers van het uitlaatsysteem.

MelG60 05-02-2005 19:01

Golf 1 VR6 is ook gewoon door rdw te krijgen.

Jurgen Santana 05-02-2005 19:39

Quote:
Originally Posted by DubstremeVR6
ABS is niet verplicht en voor een Golf mkII ontkom je er niet aan om de langsbalken te bewerken, anders gaat het blok er tegenaan lopen in de linkse bochten.


Bij een G60 zit er volgens mij al (iets) meer ruimte.

OakgreenVR6 05-02-2005 22:59

Quote:
Originally Posted by Carlos Santana
Bij een G60 zit er volgens mij al (iets) meer ruimte.


Enkel RallyeGolf heeft standaard al wat meer ruimte. Dit doordat de VR6 daar al in gezeten heeft, maar nooit op de markt is gekomen en plaats heeft gemaakt voor de G60.

M.I.V.W 13-02-2005 17:45

Quote:
Originally Posted by DubstremeVR6
Enkel RallyeGolf heeft standaard al wat meer ruimte. Dit doordat de VR6 daar al in gezeten heeft, maar nooit op de markt is gekomen en plaats heeft gemaakt voor de G60.


FOUT,
De laatse golf 2 g60 modellen hebben ook al een uitsparing in de chassis poot zitten die voor de vr6 is bedoeld.
En 2000 euro voor zo'n motor inbouwen is niet heel erg goedkoop ,is gewoon redelijk,als je een goede garage hebt ben je op een zaterdag klaar,het kan niet voor niks alleen in een golf3 of corrado,stekkertje stekkertje.
En zo'n vr6 motor compleet heb je al voor een appel en een ei,zeker zo'n niet DIS motor.

OakgreenVR6 13-02-2005 18:27

Vanaf welk chassisnummer / welke productiemaand dan?

Richard 13-02-2005 18:43

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
FOUT,
De laatse golf 2 g60 modellen hebben ook al een uitsparing in de chassis poot zitten die voor de vr6 is bedoeld.
En 2000 euro voor zo'n motor inbouwen is niet heel erg goedkoop ,is gewoon redelijk,als je een goede garage hebt ben je op een zaterdag klaar,het kan niet voor niks alleen in een golf3 of corrado,stekkertje stekkertje.
En zo'n vr6 motor compleet heb je al voor een appel en een ei,zeker zo'n niet DIS motor.


kom maar op dan met degene die en alles erbij heeft en de motorombouw en de rdw keuring regelt!...

had je nog niet aan gedacht dat ie ook alle onderdelen regelde...

MAW dit is wel goedkoop!

vwbullit 13-02-2005 20:15

Wat ben je van plan luporsche???
Zie het steeds staan maar... is het een nieuw project van je??
gr ben


All times are GMT +1. The time now is 15:01.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.