![]() |
fotoshop gevraagd van mijn a6 andere kleur
wie zou mijn audi in een andere kleur willen shoppen , iets gewaagd of mat of glanz maakt niks uit wat voor kleur . kunnen we wat ideen opdoen
Ik ben benieuwd ;) alvast bedankt ![]() |
iemand op vwforum heeft dit even voor me gedaan
![]() iets met oranje met zwarte delen of net anders om ben ik ook wel nieuwschierig naar , zoals de laaste foto maar dan met oranje delen |
Even snel wat geshopt
![]() |
|
Plak plak :D
|
Oranje met zwart...
![]() |
idd dat zou ik doen als je iets anders wilt... dan lekker folie, kun je toch weer terug
|
Zou eerder iets met de velgen doen (andere),iets 3 delig met gekleurde harten mat zwart of idd. ipv dat sjieke grijs veranderen.
Maar goed dat is slechts mijn mening he |
Quote:
is al gebeurt naar mijn idee vond ik de andere beter staan |
Quote:
liggen mooi op zolder Alberto , die gaan niet weg ;) maar als het goed is komt er volgende week air onder dan lijkt het ook alweer anders met deze velgen. Otto en ik hadden een helder moment :D plak plak maar weet nog niet wat bv oranje met zwart dak ,spiegels en de deurlijsten en grill zwart en andere velgen . Maar we zien wel even hoe het komt , we hebben nog tijd zat Dus als er meer ideen zijn alles is welkom :thumbup: |
Air en deze velgen misschien nog wat cleanen en klaar
|
wil graag voor het komende seizoen iets anders .
bv. iets met deze kleuren ![]() ![]() ![]() |
![]() ik zou voor de laatste gaan ;) |
dat is inderdaad een mooi combie :thumbup:
|
Oranje:
![]() De zwarte komt straks! |
Quote:
mooi man, maar kun je ook nog iets met zwart doen de deurlijsten bv |
![]() STEALTH-BOMBER: ![]() En dan straks nog eens de oranje met zwarte lijsten. ;) |
Sierlijsten, dakdragers en logo zwart.
Verder is het zijknipperlichtje ook weg ;) ![]() |
Quote:
nu nog even zakken :D |
Zelfde kleur die er nu op zit.. maar dan mat! Dat is zo vet!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:06. |