![]() |
Superstrakke Golf 2 GTI
|
Stickers er af en je hebt een nette mk2. :thumbup:
En misschien de bumpers. En de skirts. En die takkezooi in de kofferbak, en het interieur, en die motorkap, en de spiegels, de deurgrepen, lichten, vier uitlaten met VW logo er in, twee (TWEEEE) dakantennes, spoilers... Maar verder... Owja, en die kleur... :D |
sjeesus .................................................. .. :eek:
heb er 10 min naar zitten kijken en ben nog overstuur :eek: |
weer die ? hoe vaak is die nou al te koop gezet? vorige keer was hij 1500 euro met 148 duizend op de teller ergens in groningen.
Nog wel wat van te maken? ja bodykit eraf, andere kleur, al die gekleurde zooi eruit en origineel terug.. echt jammer.. kon beter het geld in de motor steken achja verschil moet er zijn toch? ;) |
Heb er zo'n spijt van dat ik op die link heb geklikt... u word bedankt
|
Quote:
:tongue: |
Quote:
:thumbup: :D |
OMG de sticker MY REALITY het is mijn nachtmerrie.
En van binnen is het net een '70 PIMP Mobile Huggie Bear style :D Audi look handgrepen hahahahahaha. Ja sorry hoor ik waardeer ieder zijn auto maar dit is toch echt wel het uiterste. Maar die tupperware dingen zijn vaak perfect gespoten want er wordt geen geld op bespaart. :screwy: |
:eek: die handgrepen had ik nog niet eens gezien !!!!
Nu krijg ik weer last van nachtmerries vannacht :shake: |
Morgen even langs Ede ....
|
Ik ben vandaag langs geweest en heb aanbetaald op deze prachtige golf 2, Als ik zelf een had moeten maken in deze concour staat was ik veel meer geld kwijt geweest.
|
grapje(A)
|
Een echte beker winnaar deze, gezien de vele veranderingen (opties/gadgets) en uniek in zijn soort :thumbup:
|
ieder zijn ding , maar niet het mijne.
Er groeit trouwens al klimop in de koffer :D |
wat lees ik daar op de voorruit?
redesigners,oftewel een ontwerp verbeteren. missie geslaagd zou je denken? |
Quote:
10min :eek: sjezus. Ik had hem binnen 2sec al weg geklikt. Wil er niet eens naar kijken :eek: Brrrrrrrrrrrrrrrr |
Quote:
Graag gedaan :D Stond inderdaad ergens noordelijker te koop, alleen dan zonder die afzichtelijke 'striping'. Echte liefhebbersauto Wat ik helemaal niet begrijp: Gecleanede achterklep. Enorm dikke spoilert in het midden zodat je -NIETS- meer ziet, maar wel de wisser behouden?! :confused: :screwy: |
stoer ding hoor.
Voor rob de tuinman |
All times are GMT +1. The time now is 14:43. |