![]() |
plaatwerk of donorcarosserie mk1
ik zoek voor men mk1 tje nog links vooraan een hoekje van de carosserie
vanaan de wielrand tot aan het voorscherm , heb helaas geen voorbeeldfoto maar men batterijhouder is er uit gesleurd .. zegt wel genoeg :D ook zoek ik nog 2 voorschermen, perfecte staat , niet aan gelast ofzo mag ori of namaak zijn ook zoekt een vriend van me nog plaatwerk omdat zijn a stijlen rot zijn of heb je een donor golf 1 voor weinig laat iets weten grtzz |
Dat stukje met de batterijhouder heb ik nog wel liggen. Zal eens even kijken en een fotooke maken. Kun je zelf zien of je er iets aan hebt.
|
Quote:
ok bedankt ! u heeft me ook een pb gestuurd over bumpers , ik denk dat we elkaar niet zo goed begrijpen ? ik bied een setje kunststoffen aan , en u zoekt chrome neem ik aan ? grtz |
Nee, ik zoek kunststoffen voor mijn cabrio. Dus als je nog wat hebt liggen...
|
Quote:
aja ok sorry het gaat dus in totaal over 4 bumpers , 2 heel slechte met zeer goede binnenbalken en 2 heel goede , nerges encht krassen 1 sterk veroeste binnenbalk met trekhaak en 1 ( die met de nummerplaathouder in zeer goede staat ) dus je zal 1 binnenbalk moeten oversteken , of als je trekhaak wilt eens afschuren en terug spuiten ( de metalen balk dan ) de prijs voor al dit is 70 € maar kan eventueel mee naar volksdub ?? en heeft u toevallig al een foto van dat stukje plaat dat je nog had ? grtz |
All times are GMT +1. The time now is 00:17. |