![]() |
Verkocht slotje!!!
Golf 3 1.8L CL
Km stand is 162.*** wordt nog dagelijks mee gereden. Kleurcode: LN5Y. Donker blauw. stuurbekrachtiging 16inch lichtmetalen Audi Velgen (gepoedercoat) met 165-40 R16 banden schroefset van Tec Tuning APK TOT 04-11-2010 Min punt is rechter voor scherm heeft roest (kan voor het mooie vervangen worden) en klein bultje [1m^2] op de achterklep onder de ruit en er moet een nieuwe voorruit in (eventueel heb ik er één bij). De dorpels zijn hard! rede van verkoop is dat hij voor mij te laag is en ik heb hem ingeruild op mijn huidige auto. prijs van €1500,- (ps. Ik verkoop de velgen liever niet los! Er is al een optie op!) Eventueel zonder velgen te koop vrpr. €1200,-. De velgen is al een optie op! Verkocht!!!!!!! |
^
|
Quote:
Vind het een beetje vreemde reden, gezien: Quote:
Draai hem dan gewoon omhoog, als je met de rest van de auto wel tevreden bent. ;) |
Tja leuk maar heb er gewoon geen zin in en te veel projecten in om loop.
Ik wil een auto voor mijn werk en die moet een beetje comfort hebben. Deze heeft zulke platte banden en is zo stug dat ik iets anders wil. Ik gun hem iemand die dit wel leuk vind. Is dat zo'n rare reden dan? :confused: |
Gewoon een leuke auto.
Er zijn nieuwe dorpels in gelast de banden zijn als nieuw. Gewoon een leuk autotje voor iemand die van een stuge auto houdt. |
Up er is gisteren een bod gedaan van €1000,- door de buurman.
Wie o wie. Heeft ook nog goede remmen pas (vervangen in januari). Kan een voorruit worden bij geleverd af hankelijk van de prijs. |
^
|
Het is een vraag prijs!
|
hoe gedraagd deze golf zich met betrekking tot de drempels ??
ik heb al een aantal very low wagens gehad btw ligt de carter erg laag ?? echt kruipen en vastlopen is niets meer voor mij oke hij kan wat hoger snap ik maar vind deze rijhoogte wel erg stoer.... |
Tja je moet er wel voor uitkijken.
Ik weet niet wat jij gewent ben? Je kan een keer een proefrit komen maken al je wil. |
Eventueel zonder velgen te koop vrpr. €1200,-.
De velgen is al een optie op! |
Up
|
Verkocht!!!!!!!!!
|
heb je de wielen toevallig nog? is dit steek 4x100? Als je ze nog hebt, wat wil je er dan voor dan hebben?
|
Helaas de auto is in zijn geheel verkocht.
|
All times are GMT +1. The time now is 12:47. |