![]() |
mk2 racer,vr6 of 1.6turbo?
ik ben in principe het 1.6turbo blok al aan het bouwen,maar na eeen ritje in een racelook-mk3 vr6 weet ik het niet zo zeker meer :redface:
het 6cilinder-geluid is gewoon ziek,zonder isolatie e.d. en de acceleratie onbeschrijflijk,wat zouden jullie doen? ook even waarom je die keus zou maken. thanx alvast :thumbup: |
Hoor ik mk2, vr6 en turbo in één topic? :D
|
misschien later nog een haardroger erop;)
|
't word iig iets met een 6
|
Quote:
Ik denk dat dat inderdaad een mooie compromie is :D |
Quote:
Of je nou een 4 wil of een 6, het is alletwee weer mooi te combineren, ook met mijn bovenstaande post. VR6 turbo 4-motion. |
haha,wie komt de centjes brengen...
ook even je mening graag,overtuig me;) |
Quote:
Dat ding is idd ziek.. op zo'n project loop je financieel compleet leeg. :thumbup: @ Gerben; Wat wil je zelf? Hoeveel heb je al liggen om de 1600T op te bouwen, en hoeveel geld kost het nog? Naar alle waarschijnlijkheid kun je niks van je 1600T project gebruiken voor een VR6T project, en zul je alles (met eventueel verlies) van de hand moeten doen.. :) Btw; 1600T of VR6, beide is dik! Alleen 1600T is unieker :) |
ik ben in principe bezig met het blok,het meeste heb ik al....(nieuwe zuigers,lagers,pakkingen,bouten,turbo,kms,kabelboo m,versnellingsbak,vliegwiel,koppeling,Ic+buizen,et c,etc)
van de andere kant,vr6 is niet zo duur en redelijk plug&play. moet dan idd wel weer alles verkopen want daar heb ik niks aan,kan alleen de kms gebruiken als ik er ooit een turbo op wil zetten. qua pk's zal het niet veel uitmaken,atmosf. 6cil of 4cil turbo. 1.6T is wel unieker,ik weet het ook niet meer:redface: |
5 pitter of v8
|
kzou heerlijk bij de 1.6T blijven lijkt mij veel leuker
|
Quote:
Welja, breng die jongen even helemaal van z'n stuk ;) Goede ideeën Richard! :D |
van richard ben ik dat wel gewend:lmao:
:thumbup: |
zou voor een 1.6 turbo gaan als je bijna alles alhebt.
en zie je ook nooit. |
|
Ik zou voor een 1.6T gaan.
VR6 in golf 2 zie je vaak zat. 1.6 met Turbo nog niet gezien, wel een 1.3 |
Quote:
geef mijn adres maar door voor de levering en die van jou voor de rekening;) dik blok:rock: |
1.6T
Ik ben bang dat de VR6 een beetje "noseheavy" word voor het cicuit. (En zo snel zijn ze nu ook weer niet!) :-) |
Quote:
dat had ie idd wel,omdat alles leeg is lijkt ie wel voorover te willen vallen,zit er zoveel verschil in gewicht? de acceleratiebeleving was anders snel zat:D |
Quote:
maar denk dat je ook wel wat vermogen uit een 1.6 turbo kan halen. |
All times are GMT +1. The time now is 15:48. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.