![]() |
Fire and ice vr6 te koop op MP
http://link.marktplaats.nl/340245070
Kwam deze tegen als ik het goed heb is dit is de ex-vr6 van Madison. En staat dus te koop? Is wel veel aan gedaan zo te zien :shake: om hem voor zoveel meer te verkopen ?? :tongue: |
Klopt, is de ex van Madison.
archief foto, ![]() |
Achter is al omgebouwd naar 5-gaats(vr6) voor nog niet!!! velgen op foto zitten nu alleen nog achter, voor nog de originele fire&ice velgen. Is ook zo weer terug te bouwen, heb de schijf nog bewaard.
en de foto dan ? heeft hij het terug gebouwd ? Schroefset(piepen)staan droog :cool: |
heeft die al revisie gehad dan was aan de ketting toe.
staat verder niks over bij. |
Please...1 van jullie moet 'm kopen... :(
dan weet ik of ie goed terecht komt!!! Ik hou nog steeds veel van die Golf! :wuv: had alleen geen geld om 'm verder op te knappen! ![]() |
Afdingen hoor!
Er is niet veel aan gedaan! Je kunt mij ook dingen vragen ;) |
Sorry hoor Madison, ik snap niet waarom hij opeens 2000 euro meer moet opbrengen?
Hij staat hier in Almere, had je nog een reserve sleutel? ;) |
Quote:
Yep!Weet je waar hij nu staat dan? |
Quote:
WTF ben je van plan? :screwy: :D |
Haha,hij heeft klasse 3 alarm :tongue:
maar wil 'm graag nog es zien,dus vandaar die vraag |
Quote:
Marktplaats kaart, he ;) |
Daar kun je de straat niet mee vinden...
|
Geen idee of hij de ABS werkend heeft gemaakt!
Wie kan voor mij de foto's van MP kopieren? |
Ik dacht ook al, dat het die VR6 van Maddie was en idd dus!!!
Maarruh, ik dacht, dat je zei, dat-ie naar een ECHTE liefhebber ging, Madison? ...en die René (zo heet-ie toch?) komt dus waarschijnlijk ook niet meer naar de Fire and Ice-meet? |
Dacht ook dat het een liefhebber was...
maar ja,de Golf is tenminste weer onder de mensen en op de weg! Ik denk ook dat ie niet meer komt idd :shake: Zo zie je maar,niemand is te vertrouwen! als iemand van hier 'm nu koopt,kan de Golf misschien wel komen :) Nogmaals,echt afdingen! Die Golf is geen 5250 Euro waard!!! |
Quote:
idd dat hok is geen 5250,- waard.. ;) waarom is de huidige eigenaar geen liefhebber en niet te vertrouwen als ik vragen mag..? vind de golf er niet enorm slecht uitzien.. |
Quote:
Wel als je inzoomt op de kaart? Ah fijn, vr6 blijft leuk in MK2 jammer van de prijs. Hier de fotos madison, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Thnx! :) hier wat van mijn VR6 foto's,heb er echt wel 1000 ofzo :tongue:
misschien nog wel meer ook! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hij staat er nu voor 4000 Euro.
Al flink gezakt dus!Maar nog teveel,haha! |
Quote:
Omdat er erg veel aan mankeerd,en daar is de prijs zeker niet naar! Je kunt ook doen of je geintereseerd bent en ff gaan kijken! |
All times are GMT +1. The time now is 04:48. |