![]() |
jelle's mk1/cabby verkoop topic
mag close
|
upke !
zijn al wa delen weg staat er iets leuk tussen doe een bod zou ik zo zeggen .. ;) |
Quote:
up up kleine update ,, iemand intresse in de bodemplaten voor de keef ? 100 € weekend prijs ! doe een goed bod voor de rest |
aangezien dat ik de golf heb gesloopt voor een full resto en dus dringend plaats nodig heb ..
is er iets wat je kan gebruiken ! weet iets te zeggen , smijt eer een paar euro tegen aan dat we beide gelukkig zijn prijzen gelden niet meer ! solden voor iedereen !! moet dringend weg |
weer wat spulletjes bijgevoegd , wie maakt men garage leeg ? ;)
|
Quote:
upke kheb nog bakke vol kleine onderdele ,, dus iets nodig vraag maar raak ;) |
Heb je toevallig een vloerdeel van een kever 1972 onder de accu ???
Of is dit enigzins universeel?? Gr Dennis. |
welke type bumpers voor de golf 1 doel je dan op? Hebben we het hier over de bumpers zoals ze op pre 79ers zaten of daarna?
en wat moeten ze kosten? |
Quote:
na 79 , excuseer zou er graag nog 70 €voor hebben zijn orgineel vw , geen aftermarket shit .. grtz |
heb je de carbu nog liggen? zo ja zeker interesse en graag een prijs hiervoor
mvg steven |
Hoeveel vraag je voor de zijlijsten? En in welke staat bevinden ze zich?
Grtz Serge |
Quote:
jazeker , enkel is het zwarte kunststoffen gedeelte afgebroken bij de motor eruit te halen ,, weet niet juist wat dat is , mag weg vo 10 € grtzz |
Quote:
zijn in zeer goede staat ! zijn wel de dikke , mag weg voor 20€ grtz |
Quote:
ok leg hem maar aan de kant voor mij |
Kan je me even een foto sturen van die lijsten?
Ik kom geregeld in Mol, dus daar ophalen is geen enkel probleem! Grtz Serge |
Quote:
sorry voor het late andwoord ! morge avond stuur ik foto's grtz |
Quote:
kan helaas geen foto's nemen wegens probleme met de camera maar hier enkele foto's uit de oude doos ik hoop dat u er iets mee bent grtz ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Nog bedankt voor de vloeistofreservoirs met pompjes!
De pompjes werkten inderdaad nog goed;) |
Kun je me wat details geven over die voorschermen?
Eventueel over PM. |
Quote:
2 x zijn de bumpergaten en de gaatjes voor de lijstjes toegemaakt dus eig volledig clean, en 1 is perfect , orgineel heb helaas geen foto's maar zijn momenteel gereserveerd grtz |
All times are GMT +1. The time now is 08:03. |