![]() |
19/21-08: Spa 2005
via de tam tam hoorde ik net dat le bug show spa francorchamps voor het weekend van 19/21 augustus 2005 op de planning staat
|
ik ben erbij, op en top, word weer gezellig :tongue:
|
jazkers ben ik r ook weer bij natuurlijk met bien hoop dat we deze x met de ponton kunnen zou wel gaaf zijn....
|
ik ben benieuwd wanneer Menton gaat plaatsvinden in 2005
|
|
Scheisse, das wel laat in het seizoen!!! Plannen we de vakantie wat later ;)
Erbij zijn we ckers wel (IJs en wederdienende) :) |
Quote:
Staat dan niet heel toevallig ook de meeting in Haarlem gepland????? |
OEPS !!!
![]() |
Net als Regio Midden Meeting Bergharen.. allemaal te gelijk.... ra ra ra waar demeesten heen zullen gaan??????????????
|
en Chateaux d'Oex/Zwitserland valt ook in dat weekend !!
(voor degene die er hun vakantie op aanpassen) |
Quote:
Bergharen zelfde weekend ?? Daar ben ik vorig jaar wel geweest.......... |
Ik ga ze proberen allemaal te doen :)
19/21 Regiomeeting KCN Midden-Nederland Holland camping `de Tolbrug`, Bergharen www.regiomidden.tk 19/21 Int VW show Switzerland Chateau d`Oex www.coccinelle.ch 19/21 Le Bug Show Spa Belgium F1 racetrack Spa-Francorchamps www.vwbugshow.be 20/21 Volksfest Wales United Kingdom Margam Park, Port Talbot www.volksfestwales.org.uk 20/21 MAC(H) 6 United Kingdom Shrewsbury www.machshows.com 21 Aircooled Revival Holland Haarlem www.naturalborncruisers.org |
Tuurlijk jongen, wat jij wil :p Gaat weer lekker deze zomer!
|
Quote:
de tering wat ben jij scherp, ff kijken hoe we dat gaan doen? ik hou jullie op de hoogte. heb ff gebeld, maar dan word waarschijnlijk onze datum ff bijgesteld :biggrin: |
Quote:
dan zou ik toch maar een snellere motor in dat ding leggen, wil je ze allemaal afgaan,. ken je net overal een biertje doen, :D |
sorry jongens maar wordt toch Spa
|
Ik ga idd gewoon naar Spa, en daarna misschien nog een paar daagies door de ardennen ofzo :D
|
ook ik ga naar spa mischien wel met de spijl en anders lekker met die 1641 er heen blazen!!!!
hanss www.keverfreak.nl [B]RAG-TOPP DRIVERS DO IT IN THE AIR |
All times are GMT +1. The time now is 01:19. |