![]() |
Azev A ??????
Mensen,
Help me uit de droom aub. Wat voor velg is dit ? Lijkt me toch een Azev A met een vlak dekseltje ? Maar ik heb volgens mij ook wel eens gelezen dat het merk "Sigma" (oid) zou zijn ?????? :confused: :confused: :confused: Alvast bedankt voor de reacties Grtz.................... LRR |
eeuh...zou AZEV A kunnen zijn, of Schnitzers?
|
hmmz, dan liever een setje AC Schnitzers...
Maar geen idee, lijken idd Azev's, maar die hebben net iets rondere spaken meen ik?(vooral waar de spaak in het velgbed overloopt) |
ow, hmmz. christiaan was me voor
ps. zekers geen schnitzers, hebben een bubbel op de spaken. |
Precies,, schnitzers hebben ook wat dunne spaken meen ik.
Bij de Azev A zijn de spaken ronder volgens mij, kan ook zijn dat de foto een beetje een vertekend beeld geeft |
Quote:
Denk ook Azev A's. Misschien komt het omdat het ori dekseltje mist?? IIG geen Schnitzels!! |
AC Schnitzers zijn het zeker niet. Maar dat Sigma waar ik het over had, dat is mogelijk want kijk maar eens naar onderstaande link:
http://www.sigma.fi/new/wheels/ Als je daar tussen kijkt, zie je ook een soort replica van de Schnitzer. Het enige probleem zou dan zijn dat ik niet van plan ben om die wielen uit Finland te halen :wink: :wink: Maar meer info is welkom !!! De mensen hier die wel eens naar GTI International zijn geweest moeten ze haast wel gezien hebben, want deze velgies zijn in the UK wel redelijk populair dacht ik. Grtz.................... LRR |
7:50 Die finnen zijn vroeg wakker, stuur net een mail, heb nu al reactie. Die gasten leven zeker een uur later ??
|
Hej Fred!!
gave wielen, lijken mij inderdaad ook de Azev A velgen.... tenminste, dat dacht ik toen ik ze zag zonder de tekst gelezen te hebben... voor onder je gti misschien? |
@ Rene: Zouden wel erg wreed staan, onder de marsrode............ denk je niet ??
Ik heb ondertussen al even contact opgenomen met Azev Duitsland. Misschien dat die meer weten. Ff afwachten dus........ Grtz................ LRR |
Schnitzers zijn toch OZ?
Lijkt me geen Azev A, daar zitten geen gaatjes/boutjes in de spaken. |
Volgens mij zijn originele Schnitzers gewoon van AC Schnitzer, toch ?? Dat is/was toch de huis-tuner van BMW ??
Ik hoorde van die knakker uit Finland dat het Azev "V" zou moeten zijn ???? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar ik krijg zo gauw mogelijk reactie van de mannen van Azev uit Bratwurst-land. Grtz............. LRR |
ze zijn iig dik....
|
en rond....
|
Gewoon ff googele, zo moeilijk is het nou ook weer nie. Dit zijn dus Azev A's
![]() Volgens mij zijn ze het gewoon, alleen andere naafdeksels En Azev V bestaat volgens mij helemaal niet |
Quote:
komt ie nu mee... ;) |
Ja laat he ?
Marco volgende keer die luier wat eerder verwisselen aub Straks zijn het nog BBS en Iemand ziet 5 spaaks in stervorm et voila : het zijn Schnitzers W die eigenlijk van Koni zijn omdat ze geel horen te zijn voor dat geld [/granny mode] |
Quote:
goh, snapt ze de insteek weer niet? ;) |
Volgens mij zijn het azev a wielen met een rs4 kapje r op........
|
Quote:
Ze snapt de insteek wel Alleen snapt ze niet dat sommige mensen posten om het posten .. |
All times are GMT +1. The time now is 07:29. |