Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=87)
-   -   evers staat op geluisterd????? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6565)

flat 4 freak 15-12-2004 12:11

evers staat op geluisterd?????
 
vanmorgen hadden ze het over garage bedrijven die fraude plegen door middel van grote en kleine beurtjes te geven aan autoos en dan moeten de mensen betalen voor nieuwe onderdelen die op hun auto zijn gezet omdat die versleten waren
maar dat was in werkelijkheid nooit gebeurd

en nu als klap op de vuurpijl WITTEBRUG den haag kwam als slechtse uit de test

daar hebbe we altijd vw meetings aardig gek :eek:

die garage is toch niet zo slecht lijkt mij??????? :confused:

Zestienkleppen 15-12-2004 12:16

is idd een ANWB test, resultaten komen in de volgende Kampioen...
De verhalen over het factureren van flessen ruitenwisservloeistof en olie zijn toch publiek geheim?

Gert 15-12-2004 12:16

Breek me de bek niet open over de Wittebrug ..

In het kort : als we niet verder hadden gekeken had het duizenden guldens gekost .. en dan geen 2000

OakgreenVR6 15-12-2004 12:55

Of nog erger beetje olie in je expansievat gooien om te laten lijken dat je een koppakking probleem hebt. Je wordt je zo (niet overal natuurlijk) een oor aangenaaid als je geen verstand van (auto)zaken hebt.

Cabby 82 TDi 15-12-2004 18:40

Quote:
Of nog erger beetje olie in je expansievat gooien om te laten lijken dat je een koppakking probleem hebt. Je wordt je zo (niet overal natuurlijk) een oor aangenaaid als je geen verstand van (auto)zaken hebt.


Nou ik kan met de hand op mijn hard zeggen dat dit bij ons NIET gebeurt.

Wij zitten niet te wachten op dit werk. Vaak kost het te veel uren die je niet kunt doorberekenen. Het zou wel schelen als VW eens betere onderdelen maakte.

Jurgen Santana 15-12-2004 18:45

Quote:
Originally Posted by Cabby 82 TDi
Het zou wel schelen als VW eens betere onderdelen maakte.


Vw maakt bijna geen onderdelen. Die worden gemaakt door toeleveranciers. Kijk maar naar de merkjes op de onderdelen.

Iedereen kent natuutlijk de leveranciers als Bosch, Hella etc.. Maar ook voor bijv. de asbakjes zijn weer toeleveranciers.

MaceNL 15-12-2004 19:29

Het verbaasd me niks, ze zijn niet allemaal slecht van de Wittebrug. Die op in Den Haag/Leidschenhagen is idd een ballentent. Die in Delft is wel weer aardig.

Gelukkig heb ik Chrispy

uhm

Waldorf that is

(als het goed is)

CPP 15-12-2004 19:32

Zodadelijk op het rtl4 nieuws.

Cabby 82 TDi 15-12-2004 22:10

Quote:
Originally Posted by Carlos Santana
Vw maakt bijna geen onderdelen. Die worden gemaakt door toeleveranciers. Kijk maar naar de merkjes op de onderdelen.

Iedereen kent natuutlijk de leveranciers als Bosch, Hella etc.. Maar ook voor bijv. de asbakjes zijn weer toeleveranciers.


Medunkt dat het belangrijkste deel nog altijd door VW zelf gemaakt wordt. (de body)

Maar laat het herforumleren.

Het wordt tijd dat VW zijn toeleveranciers genadeloos afstraft als ze weer van die onderdelen toeleveren die niet voldoen aan de VW standaard.

Jurgen Santana 15-12-2004 22:43

Quote:
Originally Posted by Cabby 82 TDi
Medunkt dat het belangrijkste deel nog altijd door VW zelf gemaakt wordt. (de body)

Maar laat het herforumleren.

Het wordt tijd dat VW zijn toeleveranciers genadeloos afstraft als ze weer van die onderdelen toeleveren die niet voldoen aan de VW standaard.


Goedzo! :biggrin:

Alleen de body mankeert bij mijn weten weinig aan! En dat de toeleveranciers mindere kwaliteit leveren komt voor een groot deel dat ze het ook voor steeds minder geld moeten fabriceren!

Of in lage lonen landen laten produceren, wat de kwaliteit vaak ook niet ten goede komt :frown:

VeeDubber 15-12-2004 22:51

Denken jullie dat als een toeleverancier rotzooi levert hij nog lang mag blijven bij VW? Voor elke toeleverancier staan er zo 10 anderen (turbo's daargelaten). Ik heb in wolfsburg menig verhaaltje gehoord over toeleveranciers en die lopen met het klamme zweet tussen hun billen als ze weer eens bij ome VW op bezoek moeten komen

Jurgen Santana 15-12-2004 23:16

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Denken jullie dat als een toeleverancier rotzooi levert hij nog lang mag blijven bij VW? Voor elke toeleverancier staan er zo 10 anderen (turbo's daargelaten). Ik heb in wolfsburg menig verhaaltje gehoord over toeleveranciers en die lopen met het klamme zweet tussen hun billen als ze weer eens bij ome VW op bezoek moeten komen


Als je de stapels raammechanieken, draagarmen, koelvinnen en noem nog eens een paar onderdelen, die wij voor garantie moeten vervangen ziet zou je dat niet zeggen hoor!

vwleusden 15-12-2004 23:28

Quote:
Originally Posted by Carlos Santana
Vw maakt bijna geen onderdelen. Die worden gemaakt door toeleveranciers. Kijk maar naar de merkjes op de onderdelen.

Iedereen kent natuutlijk de leveranciers als Bosch, Hella etc.. Maar ook voor bijv. de asbakjes zijn weer toeleveranciers.


vandaar dat mijn asbak zo kraakt in de Pheaton :p

Cabby 82 TDi 16-12-2004 07:04

Hebben we het nog niet over de waterpompen en spanrollen gehad.

flat 4 freak 16-12-2004 12:09

aardig gek hoor het was gister ook in het nieuws (het hart van nederland)
en daar hadden ze het over complete koelings systemen vervangen terwijl het niet eens kapot is

en ruitesproeier bijvullen staat daar gewoon standaard op de bon
ook al zit ie nokkie vol!!!!!!

Jasper Ovaal 16-12-2004 12:15

Quote:
Originally Posted by flat 4 freak
aardig gek hoor het was gister ook in het nieuws (het hart van nederland)
en daar hadden ze het over complete koelings systemen vervangen terwijl het niet eens kapot is

en ruitesproeier bijvullen staat daar gewoon standaard op de bon
ook al zit ie nokkie vol!!!!!!
mooi, bij me ovaal heb ik genees ruitensproeiers, zal wel heel knap zijn als ze die willen vullen dan.

en ff over het odnerwerp, er zijn genoeg bedrijven die je willen naaien, dus als je zelf een beetje goed oplet, niks aan de hand, weet je energens iets vanaf, dan ben je makklijk om het pad te lijden.

gewoon oppassen,.


verder nog steeds alles top, robert?

Rico 16-12-2004 13:00

Is het jullie opgevallen dat Wittenburg den haag een van de 10 slechtste is maar Wittenburg voorburg een van de 10 beste!

Tja whats in the name........ Wittenburg dus!

Tjaap 16-12-2004 13:00

wittebrug

Gert 16-12-2004 14:25

Wa zeggie ?



VeeDubber 16-12-2004 15:58

Quote:
Originally Posted by Carlos Santana
Als je de stapels raammechanieken, draagarmen, koelvinnen en noem nog eens een paar onderdelen, die wij voor garantie moeten vervangen ziet zou je dat niet zeggen hoor!


Ik heb ook 5 jaar bij de dealer gewerkt dus weet er alles van. Maar hou wel in je achterhoofd dat een toeleverancier niet in partijen van 100 stuks levert als het om bijvoorbeeld raammechanieken gaat. Dus vaak duurt het ff voor dat de fout herstelt is. Daarbij komt ook nog es, dat PON een grote partij heeft besteld vlak voordat de gemodificeerde versie kwam (in het geval van de raammechanismes) en dus eerst die oude moesten worden gemonteerd. Slecht, maar waar


All times are GMT +1. The time now is 08:33.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.