![]() |
dikke rs2 450pk 580nm
http://link.marktplaats.nl/315147794
hee richard is deze niks voor je ???? is van een maat van me super dikke auto en bloed snel tis dat ik de rallye heb anders kochtik of een 90 of een rs2 |
Mooie bak. Toch kan ik die kleur niet super vinden.
|
ja top, maar de vrouw vind ze te klein met twee kids.. als het spul iets groter is maar zoiets halen
|
ook leuk je in je advertentie: leuke gezinsauto als je van opschieten houdt :lmao:
|
super auto. alleen waarom die wielen?. de orginele cup 1 staan veel netter vind ik.
|
Quote:
ja daar zijn de meningen over verdeeld..... hier voor had hij een grijze maar ik vind blauw nog steeds de kleur voor op een rs2 net zoals vanile vla geel op een 850 t5r |
Quote:
klopt lagen eerst de 2 delige turbo,s onder maar paste niet meer vanwege zijn remmen en die zijn echt nodig :redface: pfff ding loopt echt als vergif |
Quote:
Ja daar heb je wel weer gelijk in. :thumbup: |
Dit wordt mijn volgende, dat staat vast. Iets verlagen, chippen en Eta-Beta Turbo's eronder en het is helemaal af. Ik zal ook niet voor de bekende blauwe kleur gaan... Ik denk meer aan zwart of heel donker blauw... Op http://home.mobile.de/JUNIUS staan 2 hele dikke met weinig kilometers....
|
ja ruudje kan ik je een hand schudde blijft echt een vet apparaat moet je maar is op youtube gatebill in toetsen dan kan je zien hoeveel vermogen er uit zoon 5cil komt
|
ik ga dit jaar naar gatebil.. met de vijfcilinder en een volvo( mensen die mee willen graag pb)
|
|
oei hoe moet ik nu naar de worthersee????
super dikke rs2 met vermogen genoeg |
Quote:
wit www. rs2002.com ![]() |
Quote:
ga effe over leggen ....... anders als ik later groot ben :D |
Quote:
ja ron dat wordt toch nog olie verversen :redface: en met de passat :thumbup: |
Quote:
Die Supra die die RX-7 inhaalt!! :eek: |
Dit is inderdaad een heel dikke RS2...
@Corné, heeft ie wat anders op het oog? |
Quote: