![]() |
Golf 1 GTI project
|
Up, evt zonder carbs + spruitstuk e.d. dan gaat er 450€ af
|
Inruil Golf 3 mogelijk?
|
Ruil motorfiets mogelijk ?
|
Eigenlijk geen inruil maar JaapL. PM met wat foto's en wat voor golf 3?
BeetleGrandDad, sorry ik heb nog geen motorrijbewijs |
Up, originele spiegels op de deuren en een golf frontje erin dan ziet ie er weer gaaf uit
|
is die ook lopend te koop dus rijdend?
|
nee, daar heb ik geen tijd voor dus zul je zelf moeten doen anders had ik hem wel eerst lopend gemaakt voor ik hem verkocht;)
|
wat voor front zit er nu in?
|
Dezelfde als op de foto, ik wou zeggen dat een golf frontje mooier kijkt(mijn mening).
|
snap ik,ik bedoelde;heb je enig idee welke delen hiervoor gebruikt zijn? vind het wel gaaf nl.
|
Ik heb hem zo gekocht maar ik zou het niet weten maar ik geloof niet dat het plug en play is volgens zit er meer werk achter, je mag het wel van me overnemen krijg je wel de wagen erbij;)
|
Quote:
Ik weet dat het vroeger gebeurde met de neus van een Jetta. Daar heb je alle onderdelen voor nodig, dus voorfront, schermen, motorkap en het geen op de foto zichtbaar is. |
dit zijn geen jetta schermen, of front.. en motorkap is hetzelfde.. volgens mij zijn dit derby lampen.. if idd jetta lampen zonder de knippers.
|
dat bedoel ik,jettafront heb ik vaak zat gezien,dit lijkt wel passat oid...
|
De grill is ook aan verbouwd als je goed kijkt en je kunt zien dan de frames waar de koplampen inhanger erin gelast zijn maar wat voor front het precies is zou ik niet weten, wel apart iig
|
Ik denk dat ik erachter ben, waarschijnlijk een passat32b front maar dan zonder die verstralers heb namelijk even zo'n passat van dichtbij bekeken
|
Auto is gebouwd door iemand uit Heerlen,ik heb de golf voor de 1e keer gezien op het laatste Golf GTI treffen in Baarlo.
|
Is dat niet de oude auto van Sezer van Loner Design?
|
achterbumper ook nog aanwezig? en het enige wat er nog aan de motor gedemonteerd is, is de brandstofhuishouding am I correct?
|
All times are GMT +1. The time now is 05:11. |