![]() |
Ik denk dat iemand heel vrolijk wordt ........
|
en nog in friesland ook..
|
Quote:
En vier dagen voor het heerlijk avondje... :D |
Wytze wilde er toch zoeen hebben voor op de witte?
Effe PB-en voor ie er alsnog naast grijpt zou ik zeggen. ;) |
Hij heeft net een sms ontvangen hoop ik :)
|
:thumbup:
|
Leuk:)
|
Yo!!! kom net van bed af ,lig even ziek thuis ,loop van alle kanten leeg laten we het zo zeggen ........
Maar hinderd niet ,ik heb al gebeld en ik ga de spoiler ,zodra ik wat beter ben , zsm ophalen !!!!!!!! Bedankt allen !!!!!!!!!! |
Gaaf Wytze! Ben benieuwd hoe het gaat staan ;)
|
Quote:
mooi dan gaan we met zijn allen even lekker op die marktplaats ad bieden :D :D :D |
Quote:
Mmm moet ik maar met een handvol ibuprofen in de hand en een pamper onder de kont de auto in straks nog ............ :D |
Quote:
Bedankt voor de beeldschets Wytze :thumbup: Weg eetlust... :shake: |
Lol!
|
zo heb ik ook een weekje thuis gezeten :D Vervelend hè als zelfs een glaasje water er direct weer uit komt :D
Je hebt iig de spoiler die je zo graag wilde (ik zou toch die pamper om doen en 'm gaan halen) |
Sorry jongens, maar de beste man zou hem al voor mij apart leggen..... Was er als eerste bij namelijk.....
|
:d
|
Anders bel je dalijk effe op:
"Jow, Wytze hier... schikt het als ik vanavond effe langs kom voor dat stukkie plastic? Voel me opeens weer beter!" |
Nou lekker dan, natuurlijk gelijk ff gebeld...... Hij had hem inderdaad al doorverkocht ja........
Kan me hier dus wel even flink over gaan ergeren, natuurlijk niet tegen Wytse, maar dit slaat me even nergens op....... :mad: |
Quote:
tja das handel he :redface: als ik iets op mp heb is het ook gewoon wie het eerst komt wie het eerst maald of er moet een aanbetaling hebben plaats gevonden |
dat is nou de wondere wereld die marktplaats heet! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 09:10. |