Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Joey's Golf MKII 1300 '86 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62371)

joebaloe 20-11-2009 21:04

Joey's Golf MKII 1300 '86
 
Heey

IK ben Joey en sinds Mei in het bezit van een MK2 1300 MH uit 86




Zoals je ziet Heb ik er meer staan, maar het gaat om de linkse de rechtse is van mijn vader ook een MK2 1300 MH uit 86.

Er staat veel op de planning met mijn golf maar ben al een stuk gevorderd.
heb afgelopen zomer vakantie de pakkingen van mijn motor allemaal vervangen, de cilinder kop gereviseerd.





kleppen deksel opnieuw zwart gespoten met speciale kleppen deksel lak uit de USA en het volkswagen logo zwart gemaakt.

Een paar weken geleden heb ik ook nog een MK2 1990 op de kop kunnen tikken. Heb aleen het kenteken laten vernietigen omdat er te veel mis was met de auto (motorblok vastgelopen, veel roest, Slecht gespoten, en nog veel meer) de auto dus maar gekocht voor onderdelen. Inmidels ook helemaal gesloopt.








2Weken geleden weer verder gegaan met mijn MK2 het heeft allemaal niet zo'n haast want mag Moet nog 18 worden hoop de auto rond half Januari Voor een groot gedeelte klaar te hebben.

Heb de Nieuwe type deuren en de gecleande achterklep van mijn Sloop Golf.
verder heb ik de smalle bumpers en de zij strippen van mijn Golf gedemonteerd en opnieuw zwart gespoten.

afgelopen week begonnen met het schuuren van de golf voor een nieuw kleurtje.



Meer foto's worden dit weekend geplaatst.

T!m 21-11-2009 11:24

Leuke mk2 heb je. Onderdak in de vorm van een party tent is ook al geregeld zie ik :D

stiem 21-11-2009 13:12

Wat voor kleurtje gaat t worden?

En je hebt het over nieuwe type deuren..
Die zet je er toch niet in...?!

joebaloe 21-11-2009 14:42

Ja, is tog een mooi afdak :thumbup: is nu aleen verplaats naar een echt afdak ben bang dat met dit weer de party tent gaat vliegen.

kleur word zijdeglans licht blauw en de nieuwe deuren staan er al in, vind dit zelf veel mooier.

FinGolf3 21-11-2009 15:20

vind de nieuwe type deur ook niet staan bij een '86er. nu zie je niet meer dat het een ouder type is. zonde maar ja ieder het zijne.

jarnogti 21-11-2009 15:41

vind ik ook oude type deuren zijn cool :thumbup:

joebaloe 21-11-2009 17:50

Dat is ieder zijn eigen smaak :thumbup: oud model deuren zijn te koop met raam en mechanisme :)

hier nog wat foto's van hoe de golf er nu bij staat.











tim_j 21-11-2009 18:19

ik vind de oude deuren mooier, omdat dat dat hoort bij dat bouwjaar :)

GTI_Venlo 23-11-2009 13:00

jammer van die roze golf!
ziet er zo wel netjes uit!

joebaloe 05-12-2009 17:09

Vandaag weer een nieuwe update :)
vorige week een setje 16inch OZ Racing velgen gehaald met nette banden :cool:.




de rest van de week de laatste stukken geschuurd en het gaatje in het dak dicht gemaakt. toen begonnen met nog maals ontvetten en afplakken.
En vandaag was het dan eindelijk zo ver de golf rollen, als het goed is morgen de 2de lak laag aanbrengen :cool: en komend weekend zoveel mogenlijk onderdelen weer monteren.

















Mu!s 05-12-2009 17:17

haaal aub wel die stoelhoezen eruit! en die deuren, doe lekker wat je zelf mooi vindt! het rolwerk ziet er op de foto wel netjes uit! jammer van die roze golf, oogde wel strak!

joebaloe 05-12-2009 17:23

Quote:
Originally Posted by Mu!s
haaal aub wel die stoelhoezen eruit! en die deuren, doe lekker wat je zelf mooi vindt! het rolwerk ziet er op de foto wel netjes uit! jammer van die roze golf, oogde wel strak!


Stoelhoezen zitten er op het moment nog in voor bescherming van de stoelen :thumbup: gaan er uit als de auto klaar is ;)

breadfan83 05-12-2009 17:40

Ziet d'r heel leuk uit. Ga je de binnenkant ook blauw maken, en 't motorruim?

En dat gezeur over die nieuwe deuren... :rolleyes: Is toch zo weer terug te bouwen. ;)

De Pul 05-12-2009 17:54

gaaf kleurtje,maar zou wel de binnenkanten meenemen iig bij deuren en klep.
is niet zoveel extra werk.

(voor als je dat nog niet van plan was;) )
trouwens,nieuw type deuren zijn mooier:thumbup:

Jorp 05-12-2009 22:23

Wanneer gaan we naast elkaar op een meeting staan?

Fotosjootje doen? Whahaha.



joebaloe 02-01-2010 21:31

Hallo,

vandaag weer even een update van wat er de laatste 2 weken is gebeurt.

Heb alle onderdellen helemaal klaar in kleur, inclusief de kofferbakruimte. :thumbup:
De deuren, motorkap en kofferklep zijn weer gemonteerd.
Ook De bumpers die ik een paar weken geleden al opnieuw zwart heb gemaakt zijn weer op de auto gekomen.

Verder zijn er heldere achterlichten in gekomen en voor koplampen met een custom logo. :thumbup:
De heldere knipperlichten die ik nog had liggen passen helaas niet in de smalle bumpers. :mad:

De originele Grill is vervangen door een embleemloze, heb ook nog een strip liggen voor boos kijkers maar weet nog niet of ik deze wel monteer, vandaag even ervoor gehouden maar vind het niet echt supper uit zien met de koplampen.

IK heb ook een setje spatbord randen besteld maar deze moetn nog binnen komen.

Ben afgelopen weekend ook begonen met het monteeren van mijn tec tuning schroef set, maar bij het verwijderen van mijn oude veerpoten erachter gekomen dat ik maar beter nieuwe veerpootlagers kan monteren omdat de oude flink versleten zijn. Dus de oude maar weer even terug gemonteerd :shake:

De stoelhoezen zijn van de stoelen afgeweest :thumbup: maar deze bleken flinke in stap schade te hebben :wow: dus maar snel weer terug er over heen getrokken en zoeken voor andere stoelen of mijn golf 3 stoelen monteren. :D

















breadfan83 03-01-2010 01:09

Heldere meuk er uit, zakken en die andere velgjes d'r op, en het is een retegave bak!

Die wielbogen gaan denk ik ook heel goed staan in combi met de dunne bumpertjes!

joebaloe 23-01-2010 17:22

De afgelopen weken weer een aantal uurtjes bezig geweest aan m'n golfje :thumbup:

Tec tuning (raceland) schroefsetje gemonteerd met nieuwe veerpoot lagers en maar meteen mijn OZ Racing's eronder gezet.
De originele lip is gespoten en weer terug gemonteerd.

vandaag ook nog even mijn wielranden erop geschroeft en de zij strippen er weer tegen gekit. Daarna even buiten gezet voor wat recente foto's :cool:









De Pul 23-01-2010 17:32

dat is vet geworden:Dalleen nog even een andere uitlaat.....

LRR 23-01-2010 17:39

Gaat hard de goede kant op zo !!!


All times are GMT +1. The time now is 12:47.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.