![]() |
pepie/wk caddy staat in de kleur nu bezig met opbouw pag 2
ff paar fotos van mijn caddy 1.6 benzine
ff paar fotos hoe ik hem kocht en hoe die nu is is de winter set up begin van de zomer gaat ie in andere kleur en nog diverse veranderingen zo kocht ik hem 3 maanden geleden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier nog een paar fotos van vandaag nieuwe apk erop voor smallere banden 165-50-15 nu ff paar dagen rijden zodat de vering ff weer wat gezakt is en dan op goede hoogte zetten hij staat nu nog een beetje hoog ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dit is ff snel als ik van de week even tijd heb dan zal ik alles erbij zetten wat eraan gedaan is enzo maar dit is het ff zo'n beetje voor alle fotos en ook van mijn andere autos www.pepie.mijnalbums.nl |
vet kleurtje:D
totaalplaatje is retestoer:thumbup: |
erg leuk geworden!
|
Heb je weer netjes gedaan!
|
Leuk ding!
|
gaaf geworden !!
gr. Martijn |
Ziet er gaaf uit...
|
mooie fotolocatie ;)
|
Leuke Caddy geworden! Qua rijhoogte vind ik hem ook prima. Nu nog ff een achterbumper met trekhaak monteren ;)
|
@ eddie-polo ja bekende locatie he hahaha
@gijs achterbumper met trekhaak heb ik verkocht vond ik niet mooi ik ga zelf aan de bouw begin van de zomer.gaat helemaal goed komen |
Hey Pepie,
Klopt het dat ik deze op MP voorbij zag komen? :shake: Waarom doe je m weg? grtz |
mooie caddy
|
had um ook al gespot op MP,is wel een geinige kar:thumbup:
|
Maar ik las op het caddyforum dattie mat-oranje ging worden en al in de primer stond? Of zijn die plannen gecancelled? :P
|
hij is nu oranje ga hem volgende week opbouwen
fotos komen volgende week wk caddy hahah a |
ben benieuwd,vond dit blauw er juist erg goed op staan....
|
Ik vond de feauteausjop van jelle dr ander ook goed uitzien :cool: Maar nog wel te koop of niet meer?
|
MAFKEES!!!! hahahahahahaha
|
Quote:
ja nog steeds te koop en hij is nu oranje klopt helemaal beetje verandering is leuk toch en als het me niet bevalt doe ik toch weer een ander kleurtje als tie van het weekeind klaar is zal ik een paar fotos plaatsen @ rick gt halve tammeeeeeeeeeeeeeee |
Quote:
hij moet niet weg hij mag weg er is in een korte tijd veel aan vervangen en vernieuwd dus daar hoef ik hem niet voor weg te doen hij stond op mp te koop maar mensen denken tegenwoordig dat iedereen geld nodig heeft ofzo met van die onzinnige lage biedingen dus heb besloten om hem een ander kleurtje te geven leuk straks met de wk joh beetje opvallend ja toch en als ik het over een tijdje zat ben en nog niet verkocht heb geef ik hem wel weer een ander kleurtje ben ik niet zo moeilijk in |
All times are GMT +1. The time now is 23:27. |