![]() |
Achterklep automatisch omhoog door demper?
Hallo mede forumleden,
mijn achterklep van de golf 2 gaat niet automatisch omhoog na een klein setje te hebben gegeven. (je moet hem dus helemaal omhoog drukken). Nu is mijn vraag: wanneer ik er nieuwe dempers op zet gaat dan de achterklep vanzelf omhoog? |
ja, gewoon een paar nieuwe dempers ertussen.
|
begeefment blijft de klep alleen met warm weer open staan :D
|
De klep blijft inderdaad ook wel bovenin staan als ik hem erheen druk.
Maar mijn vraag was eigenlijk, of goeie dempers de kracht hebben om de klep zelf omhoog te drukken? |
Ja, die gaan vanzelf;)
Die van mij zijn ook aan vervanging toe.. Gaat pas na 3 kwart zelf duwen verder vanzelf open.. |
Bedankt voor de reacties!
Zal een setje bestellen. |
of ff op de sloop kijken :) heb er gister ook een paar gehaald, ga ze straks ff monteren, sodemietert dat ding ook niet meer naar beneden :)
|
Dingen zijn nog best duur bij de onderdelenboer..
|
5 euro op de sloop :) had meteen voor 7,50 een setje gloednieuwe bougiekabels :)
|
Die dingen zitten op een 22 euro ex. btw per stuk nieuw.
Ik ben niet zo'n fan van 2de hands, je weet nooit hoe lang het goed blijft. |
voor die 22 euro per stuk tuf ik liever 8 x naar de sloop, dan zit er vast wel wat bruikbaars tussen :)
|
ik heb op mijn golf 2 de mat crome versie erop van een golf 4, is precies het zelfde, en gaat als een kanon omhoog.
groet Marten |
Ik heb er vandaag ook nieuwe opgezet, en ik ben serieus je zou er bijna bang van worden dat hij je klep dubbel klapt.
Zo'n kracht zit er achter. |
Quote:
Enig idee van de prijs daarvan nieuw bij de dealer? Quote:
Klopt! ik wil niet weten hoe vaak ik die klep niet al in de winter op m'n harsens of bevroren vingers heb gehad. |
All times are GMT +1. The time now is 02:42. |