![]() |
OZ Rally Racing 15X7J ET27 4x100
Hoi Mensen,
Ik bied aan dit vrij (of behoorlijk ;) zeldzame setje OZ Rally Racing in 4x100 Velgen zijn gepolijst en in goede staat ![]() Gaan alleen weg voor een goed bod. Worden evt. nog opnieuw gepolijst voor ze weg gaan. In principe zonder banden, kan wel met banden leveren maar 205/50R15 hebben jullie hier niet zo veel aan denk ik! Bij interesse het liefst pb, daar krijg ik een melding van en ik kijk hier niet super vaak! |
vraagprijs verplicht!
|
Oké omdat het moet:
450 euro vraagprijs, evt onderhandelbaar |
up, elk bod is welkom
(wees wel reeel) tis trouwens ET27 kwam ik achter |
Naafgat 57,1? Naafkapjes erbij? Close up foto?
En laatste vraag; Jules van SF.net? :D |
Naafgat geen idee? ze zitten onder m'n auto maar gaan er binnenkort wel onder weg denk ik dus dan kan ik evt meten!
En idd die Jules ;) Heb je nog steeds die witte golf GTI joh?! Had je toen ook al in Zeeland volgens mij bij die detailing clinic klopt dat?(Is ook weer een tijdje geleden) |
Als er geen centreerringen inzitten dan zou het 57,1 moeten zijn.
Die Golf heb ik idd nog steeds ja, heb m alleen al in geen tijden meer gezien (zie topic) |
Geen centreerringen... en geen trillingen dus zal wel goed zijn :P
Naafkapjes zitten er trouwens bij zoals op de foto afgebeeld... zal je topic eens checken :) (hebben er btw meer mensen last van dat volksforum heel vaak niet reageert? Dan krijgt ik gewoon zo'n scherm alsof ik geen verbinding heb :S) Edit: Lekker bezig met je golf trouwens, wordt zo ongeveer opnieuw opgebouwd? :cool: Die OZ'jes zouden wel goed staan he :cool: ;) |
Velgen
Velgen nog te koop?
|
verkauft
|
All times are GMT +1. The time now is 14:52. |