![]() |
gezocht mooie en nette mk2 of mk3
Hallo,
Heeft iemand nog een mooie en nette golf/jetta mk2 of een mk3 te koop staan met niet al teveel kilometers.Maakt niet uit wat.3/5deurs, 1.3, 1.6, 1.8.Kleur maakt ook niets uit.Het liefset wel een benzine.ik hoop graag iets te horen van iemand :thumbup: Mijn email is tombathoorn@hotmail.com Mvg, Tom |
ach!! voor de juiste bod is alles te koop!! :D
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57114 |
Gave mk2! wat moet je er ongeveer voor hebben?En wat voor een blok ligt eraan?
Mvg, Tommy |
Misschien is het handig er even bij te zeggen in welke prijs-categorie je iets zoekt. ;)
|
Prijsklasse tot ongeveer 2000euro.Desnoods nog een golf 3 erbij die heb ik nog te koop staan.Maar wil er vanaf.Wil een nieuwere golf mk3 of en mooie en nette mk2.
Mvg, Tom |
Quote:
U heeft pm! :thumbup: |
Ik heb nog een mk3 cabrio staan, over de prijs valt te praten.
Doe maar een pb als je intresse hebt! |
mijn gti 1.8 8v mag weg voor weinig.
bj 91 technisch prima. |
Heb je ook meer informatie en wat foto's? :thumbup:
Mvg, Tommy |
Heb je paar dagen geleden ook al gemaild, geen reactie? Ik heb deze voor je:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59060 |
mijn jetta misschien iets voor je ?
Groetjes Frans |
hoi, ik heb een hele toffe voor je, net onder de 2, automaat, net weer gekeurd voor een jaar. Tiptop in orde. Interesse?
|
Ik heb nog een nette golf 2 automaat
|
|
Volgende week heb ik een paarse mk3 5 drs met climatronic etc etc te koop.
Hij is uit mijn hoofd van 1996 of 97. 170 origineel op de teller. Prijsklasse 1900 euro. het is een 1.6 . Als het je wat lijkt , volgende week even bellen naar 06-54954897 |
Golf 3 gti te koop van 95 hele nette originele auto :thumbup: kleur is groen metallic en heeft 218xxx gelopen. Netjes onderhouden en heeft nieuwe APK erop ;)
Prijs rond de 2500 euro |
|
Mijn GTI mag voor een zacht prijsje weg. of je moet iets zuinigers te ruil hebben;)
|
topic is 8 maand oud !!!!! eerst goed kijken en niet zo maar wat neer kalken in oude topics
|
|
All times are GMT +1. The time now is 11:12. |