![]() |
Compleet Golf 2 front met verstralers,
Hallo
ik ben opzoek naar een golf front met verstralers en een rood biesje, -Slotplaat -Grille met rood biesje -2 gewonen koplamopen, geen helder geen kruis -2 verstralers En als het nog even kan alles in nette staat en geen clipjes of dingetjes die ontbreken, voorbeeld foto ![]() |
autosloop de populier in rotterdam. Had hem van de week in mn handen. Hij lag al los op de auto. Nette staat ook.
|
Nondepin, ik ben vanmidag in Rotterdam geweest,
|
Heeft Erik niet nog zo'n grille in de verkoop, nieuw? Of was dat er eentje zonder rode bies?
|
Welke Eric Chris?
|
Mr. Driessen
|
Quote:
Erik D met een K, niet met een C, hier uit S, nu woonachtig in U als ik 't goed heb. ;) |
helaas zonder rood biesje
ontopic |
Quote:
|
Topic titel aangepast: Golf 2 neem ik aan?
|
Ja dat lijkt me duidelijk genoeg gezien de foto, maar toch vriendelijk bedankt ;)
|
Quote:
Ik heb alles liggen behalve het bovenstaande, want wat zijn "gewonen koplamopen " ?? Tjaap heeft er idd van de week nog mee in zijn handen gestaan ;) |
Voor hoeveel geld vraagt Stijn..
|
Quote:
Liggen jullie nou alweer met mekaar in bed? :tongue: |
't bier gaat sneller op met z'n tweeën..
|
Quote:
Wil je dan aan Stijn tussen het knuffelen door, zeggen dat ik er € 50 voor wil hebben ;) - Slotplaat ( eu of us versie, ligt eraan of ie stickers verzameld ) - Complete front incl. toetert :D - Grille - Verstralers - Koplampen ( alhoewel ik van die laatste nog niet zeker ben of dat ie die zocht ?! ) Oh . . . en volgens mij een zwart logo of was het nu toch zilver ? :screwy: |
Hier kan een slotje op,
|
All times are GMT +1. The time now is 21:54. |