![]() |
Slim gevonden !!
Tijdschijf die meeloopt met de tijd doormiddel van 2 batterijen aan de achterzijde.
Voorkomt parkeerboetes!!!!!!!!! http://www.marktplaats.nl/markt/aut...n/52942.htm?n=1 ![]() ![]() |
50 euro?! Deze is redelijk makkelijk zelf te maken, als je de schijf maar aansluit op je urenwijzer...
|
Lol, ja met je minutenwijzer heb je echt zo een bon te pakken :)
Arne |
Quote:
Inderdaad ! Schijf kost 5 euro en bij de eerste de beste blokker/marskramer/dhz-zaak koop je een klokje voor 5 euro ff een beetje handigheid en je maakt m zelf ! Vind t wel superslim gevonden !!!! |
een uit me straat had het ook gedaan met zijn bezoekersschijf, daar kwamen ze dus achter, kreeg ie toch mooi een beote voor van dat nutteloze parkeervolk. :mad:
idee is niet verkeerd, :redface: |
Quote:
hahaha, je moet m ook wel met de batterijenhouder naar onderen leggen...niet naar boven ;) |
ooo shit, zal ik ff doorgeven :tongue:
|
Quote:
ik zie maar 1 batterij? |
Quote:
misschien geeft ie wel energie voor 2 :biggrin: |
Er staat natuurlijk wel achterop dat bij het parkeren de schijf op "stop" gezet moet worden... Lekker hoor, die aansprakelijkheidsteksten...
Arne |
das echt goud dit...
het lijkt wel of jullie de parkeer tickets willen ontlopen vorige keer kwamen ook al die kaartjes voorbij die jezelf kon printen... ;) |
All times are GMT +1. The time now is 17:09. |