![]() |
Riender's parts sale.
aangeboden diverse onderdelen.
- Licht metalen Velgen met banden €200 - Twee zeer goede banden, continental sport contract 7 mm €70 - G60 bumpers voor + achter €50 - Inlaat spruitstuk compleet met gasklep 16v KR dun €40 - Benzinepomp 16 v KR €40 - Spaghettie uitlaat spruitstuk 16v mk2 (met wat werk) - Hoofdrem cilinder 16v mk2 €30 - Tellerbak GTI twee stekkers Met MFA €40 - MFA hendels €20 - Koplampen mk2 €20 - Mistlampen G60 bumper €20 - Spinnekop 16v KR €30 - Binnenuit verstelbare spiegels mk2 €30 - Groene achterramen golf 2 €50 - Ruitenwisser motor mk2 €15 - golf 1 stuur €30 - Pierburg 1b solex Carburateur €20 Foto's volgen spoedig, heb alles al op camera. bellen voor vragen, vriendelijke groet merijn 0627593581 |
Dikke of dunne buizen?
Indien het dikke buizen zijn wi lik graag eerste optie. ;) |
Quote:
ja nou zijn ze flink geld waard heb ik begrepen;) ontopic,heb wel belang bij die schroefset;merk,staat,verdere info?? |
Niet iedereen weet je telefoonnummer :thumbup:
|
schroefsetjes zijn van raceland heb ze zelf namelijk ook
|
heb je de schroefset nog??
je pakt namelijk je tel. niet op |
hoeveel km heeft die 16v teller erop staan? fotótje? en 1 of 2 stekkers?
|
Staat van de motor? Eventueel compleet te koop met k-jetronic, aanbouwdelen, kabelboom en computer?
|
Ik heb geen motor te koop hoor.
|
|
Ik heb zo goed als van alle ondedelen foto's gemaakt, dus wie ergens een foto van wil. u vraagt wij draaien.
|
Die bumpers is dat met bumperbalk of zonder?
|
Quote:
achter met voor zonder. |
Past die imperiaal op een golf 2?
|
Ja, maar is al zo goed als verkocht.
|
Bijgewerkt En UP
|
|
Quote:
Verkocht aan mij :D |