![]() |
Golf 1 cabrio, polo 6n en algemene dingen
:)
Golf mk1 cabriolet: Zwart dashboard, kleine beschadiging bovenop. Past ook in een dichte 1 Vraagprijs € 20,- ![]() ![]() Zwarte kniebalk, netjes, geen grote beschadigingen. Vraagprijs € 20,- ![]() Polo 6n: Setje spatlappen met clipjes. Vraagprijs € 10,- ![]() Airbagstuur in goede staat. ![]() Vraagprijs € 45,- Kapje voor de bijrijdersairbag in goede staat. Vraagprijs € 10,- ![]() Algemeen: Subwooferkist van Q-logic voor 3 10inch woofers. Grijs bekleed, in goeie staat. ![]() ![]() Vraagprijs € 10,- Dubbele bodem voor een polo 6n Plaats voor 2 10inch woofers en 2 verstekerkers (niet meegeleverd ;-) ). Helemaal 18mm mdf, gelijmd, geschroefd en gekit, vlakke kofferbakbodem. ![]() ![]() Vraagprijs € 10,- Bieden mag, wel redelijk graag, voorstellen/vragen graag per PM :thumbup: |
Isolatiemat verkocht, en up maar weer
|
Up!
|
Uppie, schuur moet leeg, bieden maar ;)
|
Spullen liggen in Emmen (dr.) trouwens en up maar weer
|
UP je, ik wil echt graag mn schuur leeg hebben ;) ;)
|
mn polo is vandaag verkocht dus ik wil wel graag van de spullen af om ruimte te maken voor project bora :D
Stuur me maar een pm als je ergens interesse in hebt, komen we vast wel uit ;) |
Doe eens gek, ik heb een gulle bui :D
|
Up! :D
|
Prijzen aangepast, en up!
|
waar ligt MM ik heb wel interesse in de verlagingsveren !
is opsturen een optie ? gr. Martijn *edit* lees net dat je in emmen woont ! |
yeps, ik woon in emmen, opsturen behoort tot de opties hoor ;)
|
verlagingsveren verkocht, up maar weer
|
Dit weekend ophalen:
Airbagstuur voor € 30,- De rest voor € 5,- per ding Doe er je voordeel mee! ;) :D |
Niemand? :screwy:
Toevoeging: Embleemloze grille voor een golf 1. Enkele bevestigingspunten niet goed meer. ![]() Vraagprijs € 20,- Binnenkort ga ik een vracht naar de stort doen dus als ik er niemand een plezier mee kan doen, gooi ik het weg. |
All times are GMT +1. The time now is 14:55. |