![]() |
Eindelijk wordt ie verlaagd!
Hey jongens,heb vanmiddag een vaste kit van Weitec besteld voor de Mk1! :thumbup:
Hoop dat die er snel onder kan. Het gaat om een 60/40 verlaging,wil nl. niet dat ie "in het gat hangt". :D Hieronder een foto zoals ie nu staat,als mss iemand een fotoshop kan maken hoe ie er ongeveer gaat uitzien,wel ik ben benieuwd. Grtz! ![]() |
ben benieuwd
zal hem dan achter wel op de 1 na laagste stand zetten. anders lijkt het net of je alleen de voorkant verlaagd hebt ik heb zelf met een 40/40mm weitec setje gereden, die hing al een beetje voorover (stond achter op de middelste stand) |
Quote:
Zal mss nog meevallen,het is maar een 1.1,dieselmotor is natuurlijk wat zwaarder denk ik. Stond vorig jaar op 40/40 verlagingsveren en hing toen ook in het gat. :( Grtz! |
Quote:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe oud de veren en schokbrekers zijn. Oud spul zakt achter vaak ook door... ;) |
Quote:
Schoks zijn inderdaad nie van de jongste niemeer denk ik :D |
Gisteren bericht gehad dat de set gearriveerd is! Spijtig genoeg kunnen ze hem maar op 5 augustus plaatsen! :shake: Maar kom,dan staat ie toch nog in orde voor naar VAG-Fest te rijden! :thumbup: Volgende week donderdag gaat ie voor zijn jaarlijkse keuring en ik hoop geen problemen te hebben. Eens hij verlaagd is volgen natuurlijk de foto's! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 20:36. |