![]() |
*nieuw* Audi 80 1.6 GLS '80
Hallo iedereen!
Heb gister de "nieuwe" auto opgehaald. Het is een Audi 80 GLS is van 04-01-1980. En het is een origineel nederlandse auto. Het is een 1.6 4 bak met 75pk. helios blauw en leuk kleurtje interieur. De auto heeft van binnen verstelbare spiegels en verder eigenlijk niets. Er zitten her en der wel wat roest plekjes aan maar, dan heb ik weer wat op te knappen :rolleyes: Heb eigenlijk niet zo veel plannen met de auto. Ben bezig met een setje velgen. En wil de auto graag verlagen. verder denk ik dat ik de auto gewoon ga opknappen. En foto's zeggen natuurlijk meer dan 1000 woorden... dus bij deze :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zal hier van tijd tot tijd de vorderingen posten! Groeten frank |
Mooie 80 nog zo te zien! veel plezier er mee.
Er komen er steeds meer lijkt het wel trouwens! |
Ziet er mooi uit, interieur ziet er helemaal super uit!
|
Uit Delft! ken deze auto, zag em regelmatig rondtuffen.
|
bedankt heren! ben er ook blij mee. Er zit wel wat werk aan, maar dat is dan weer een leuke uitdaging.
|
Quote:
ja! klopt helemaal! Haha wat een toeval. hij heeft ook nog een poosje op marktplaats gestaan trouwens. Kon pas naar een maand komen kijken. Oude eigenaar was eerst een maand in het buitenland. |
klopt, ik heb er ook nog eens omheen gelopen, maar nooit contact gezocht. Ziet er wel als een degelijke bak uit. (en niet al te duur!)
|
Leuke kar! Gefeliciteerd!
Ik kan nét niet zien of je een toerenteller hebt (bij GLS verwacht ik van wel), maar anders heb ik evt nog een tellerbak liggen met toerenteller voor deze auto?! |
Ja, het is wel een degelijk ding. Alle "bekende" zwakke plekken zijn hard. En ik heb er een leuk prijsje van weten te maken ;)
Er zijn al wel een paar probleempjes waar ik even naar moet kijken. Maar dat gaat vast wel goed komen. |
Quote:
Zit er wel in! Maar heb er misschien wel belang bij. Bij mij werkt de teller van de km's niet helemaal goed. Dus die wil ik wel een keer gaan vervangen. Kun je mij PM'en wat je er voor wil hebben? |
Hehe nice car! Interieur is practisch hetzelfde als mijn 80, wat een toeval ;)
Succes ermee! |
hallo allen!
even een kleine update. Had een paar problemen met de 80. De motor hapert bij constante snelheden. had al nieuwe bougies, verdelerkap en rotor gehaald. het is gelukkig al een stuk beter geworden! maar, bij het loshalen van het luchtfilter kwam ik er achter dat er een slangetje gebroken is. Nu ga ik morgen even kijken of ik een nieuwe kan bestellen. Maar kan iemand mij misschien vertellen waar deze voor is. En of daar misschien het probleem van het inhouden van kan komen? Even een paar foto's van het slangetje en waar hij op aangesloten is. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
hey gozer! haha jah lijkt er wel een beetje op... maar vind dat van jou toch wel een stukje mooier hoor! wil je niet ruilen ;) heb trouwens op de duitse ebay een verlagings setje gezien voor 179,-! denk dat ik me die maar even ga bestellen. 75/45 moet toch laag genoeg zijn :D |
vacuumvervroeging, de carb zuigt valse lucht en daardoor stokt de motor wat.
|
Quote:
Bedankt! Zal eens kijken of ik dat morgen even kan vervangen. Neem aan dat de betere automaterialen handel zoiets wel heeft? |
ja hoor, vacuumslang (3 a 4mm) is bij een automaterialenhandel wel te krijgen.
|
mooi, ga ik morgen even naar de brezan. Zal nog wel even laten weten of het probleem met het inhouden opgelost is. Bedankt voor de info!
|
Quote:
dat is het slangetje van de vacuumvervroeger en die zorgt ervoor dat je vonken op tijd komen, misschien daar eens een ander opzetten kan de oplossing zijn |
Mooi dat ik dat hier zie, heb zelf hetzelfde probleem namelijk!
|
Quote:
Nou ik hoop dat dat voor jou de oplossing is. Helaas heeft het bij mij niet veel geholpen. Moet zeggen dat mn auto wel iets beter loopt maar ben nog steeds niet van het probleem af. Het volgende, De auto lijkt stroef te lopen. als ik de auto wil starten en hij is koud heeft de startmotor moeite om de motor aan te draaien. (halve slag stroef, halve slag makkelijk) start wel prima maar valt ook 2 tot 3 keer uit maar daarna loopt de auto goed. blok bokt soms met stationair draaien. Net als of de motor dan in onbalans is. Dit gebeurd ook als ik op op het zelfde toerental blijf rijden. Hij rookt... op de een of andere manier lijkt er olie op het uitlaatspruitstuk te komen en als die warm word verbrand dat natuurlijk waardoor er aardig wat rook onder de kap vandaan komt. De auto heeft ook een vrij hoog stationair. heb de stelschroef van de carburateur helemaal dicht gedraait om een enigsinds normaal toerental te hebben maar het blijft toch te hoog. Ook als de auto warm is lijkt het hoog te blijven. Iemand nog een idee waar ik nog naar zou kunnen zoeken? alvast bedankt. |
All times are GMT +1. The time now is 14:12. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.