![]() |
Foto's 1ste mini meeting zuid oost brabant/Best
Vandaag goed weer, leuke opkomst dus genoeg voor een gezellige mini meeting.Hier de link naar de foto's.
Iedereen bedankt voor hun komst. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNEHSDKS-D.jpg[/img ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit waren ze allemaal tot de volgende keer. Groeten Michel |
LINK?????
maar ik was er al om 1400uur en had niet gelezen dat het pas om 1500uur begon dus de volgende keer beter gr,egon |
Mooie foto´s gemaakt daar op die bakplaat, goeiendag wat wast heet.
Tot de volgende keer! :thumbup: |
Quote:
Das inderdaad jammer was een leuke opkomst zo'n 27 auto'sen er komt zeker een volgende keer.Proberen dit 1 keer per maand te doen en als het weer dan altijd zo mee zit als vandaag komt het weer goed.Foto's werken nu wel :thumbup: |
Quote:
Was inderdaad lekker tempje volgende keer bbq en een paar lekkere koude potjes bier mee :thumbup: tot de volgende keer. |
Ik kreeg te laat te horen dat er een meeting was.
Het weer zat jullie in ieder geval mee! Prachtig :) Leuke foto's ook en goede opkomst zo te zien. Volgende keer beter voor mij .. |
Ik kon niet meer komen, toernooi duurde me te lang en we stonden in de finale, en zijn 1ste geworden. :thumbup: Was rond 6 uur thuis, tot hoelaat waren jullie er nog ?
Vriend van me michel, was er al wel heen gegaan rode golf 2. Tot de volgende keer ! |
was een leuke mini meeting.. :thumbup:
maar gvd wat was t warm :eek: volgende keer er weer bij denk ik (Is om de hoek :D ) |
Quote:
Heb je wel in ieder geval het toernooi gewonnen. Heb die maat van je inderdaad gezien.Golfje ziet er goed uit. We zijn er tot een uur 17.00-17.30 daar geweest en toen snel snel naar een potje bier. :thumbup: ,want zoals hier al eerder stond het was lekker warm . Volgende keer met tweeen hebben we nog meer auto's zaten gisteren toch op zo'n 25 tot 30 auto's |
Quote:
als het elke maand is dan zal ik zeker wel eens aan waaien gr. egon |
Was idd wel gezellig en super weer :thumbup: Hopelijk volgende keer weer.
|
was niet verkeert voor een 1e mini meeting
volgende keer ben ik er ook weer bij:) |
ik vond het ook een zeer geslaagde 1ste meeting
volgende keer ben ik er ook zeker weer bij ik zal zo snel mogelijk de foto;s die ik heb gemaakt ook even op het forum zetten als ze op mn pc staan tot de volgende meeting dan maar weer |
opschiete dan :tongue:
Volgende maand dus weer @ de makro? |
Quote:
Yep volgende maand weer makro :thumbup: |
Quote:
doe mn best gaat allemaal niet zo snel moet ook werken enzo haha maar komt wel goed heb nu lekker weekend enzo dus tijd zat :thumbup: |
Ziet er gezellig uit! :)
|
heeeej waar zijn de foto, van mn golfje :confused:
had hem nog zo goed gewassen. stond je zeker weer slap te zeveren en geen foto, maken he ;) volgende keer beter. gr menne |
All times are GMT +1. The time now is 01:24. |