![]() |
Weer eens een polo g40 aangeschaft
v
|
mooie polo die spoiler ziet er inderdaad niet uit .. Verder vind ik de folie op de achterruiten niet zo mooi en de uitlaat mag wel wat hoger . Gr joey
|
Zo zie je maar weer wat een setje wielen en een verlaging met een auto doet. :thumbup:
En een scheur vol onderdelen is ook altijd makkelijk natuurlijk. :D |
Dat hok heeft mazzel gehad, als die knakker hem aan mij had verkocht dan was hij nu donor geweest.
|
ik ben er ook wezen kijken!! ma volgens mij heeft die een flinke stoeprand geraakt, ik zag dat de balk krom was :( en heb hem laten staan!!
gelukkig maar als ik dit zo lees... ik hoop dat je de wagen eerst goed hebt nagekeken, want was is volgens jouw een mooie prijs? |
Leuke polo, succes ermee
@joey_G40: zoals je kunt lezen geeft Mitchel in zijn post al aan dat de uitlaat eronder heen gaat. Dus hoger hangen hoeft dan niet;) (even goed lezen voordat je wat typt JOOOWIE) :D:D De blindering is ook niet helemaal mijn ding, lekker orgineel laten. (buiten mooie wielen en een leuke verlaging dan;)) |
Quote:
|
v
|
ik heb een audi 50 gekocht met een polo G40 blok.
maar is nog niks van aangesloten. ik kan niet door de kleppendeksel heen. hebben jullie wat foto's van aansluitingen? MVG |
v
|
Quote:
Maar een vw liefhebber in hart en nieren :thumbup: :) :tongue: |
Leuke polo. Uitlaat KAN ECHT NIET hoor.
|
Polo ziet er al stukken beter uit :D :thumbup: , spoiler en wielen waren echt sjonnie tuning! En die uitlaat moet inderdaad anders:P
|
Quote:
haha ja dat kun je wel zeggen ja:P maar heb je net nog een mailtje gestuurd;) spreek je... |
All times are GMT +1. The time now is 09:00. |