![]() |
1988 mk2 Golf 17dkm - Als nieuw
|
heel mooi... maar bijna 5000euro.. dan moet je echt van een 1988 automaat houden :thumbup:
|
Die wandelstok in de kofferbak :D
|
Allemachtig nog aan toe. gewoon nieuw. Originele eerste banden er zelfs nog onder.
|
Niet goedkoop maar dan heb je wel iets...
|
mooi ding, maar ik denk dat ie ook heel goed gepoetst is... aangezien de bandjes glimmend zwart gemaakt zijn ;)
|
Quote:
Nou duhhh... hoe zou jij een auto te koop aanbieden dan, da's toch wel het minste... |
waar stomd ie prijs dan kon het niet zien
heb er wel belang bij |
Museumstuk, zonde om echt mee te gaan rijden tenzij de volgende eigenaar er net zo goed voor zorgt. Ik zou zeggen: naar Wolfsburg ermee en een ereplekje geven.
|
heel mooi...
|
Voor de geïnteresseerden hier de MP link http://link.marktplaats.nl/241374151
|
je krijgt er alleen een gloednieuw kenteken op he...
is toch jammer, maar mooie auto hoor, dat wel |
En imitatie koplampen, alle wv's hebben tog origineel Hella?
Verder super nette MKII! |
hier gaat mijn hart een stuk sneller van kloppen, wat een pracht auto! te mooi om er mee te gaan rijden :D
|
Toch leuk om te kopen en mee te gaan rijden, weet je hoe het is om een nieuwe golf2 op te rijden.
|
Quote:
idd dat is nou net jammer zijn toch DE dingen waar je op let, maar zeker niet om hem te laten staan!! :D |
Nette wagen ziet er echt perfect uit!!!
|
Ook jammer van dat kleine deukje linksachter. Verder echt prachtig! Als ik geld over had zou ik 'm zeker kopen!
|
Ik hoop niet dat ie nog ooit op de weg komt; ik zeg vacuüm verpakken in een plexiglas doos en in de kamer zetten!
|
Quote:
dit dacht ik aanvankelijk ook, maar heb gekeken in ETKA en in 1987 hadden ze inderdaad ook Saturnus erin zitten hoor klopt dus wel |
All times are GMT +1. The time now is 05:55. |