![]() |
opruiming onderdelen
Nieuw type deuren golf 2 vraagprijs 100 euro 50 mm inlaat golf 16v vraagprijs 150 euro luchtweger golf 16v (PL) vraagprijs 75 euro 50 mm inlaat scirocco 16v vraagprijs 275 euro sportsturen vraagprijs 45 euro per stuk stabilisator stang golf 2 16v vraagprijs 50 euro bestuurderstoel golf 16v in goede staat vraagprijs 100 euro achterbank ook aanwezig in goede staat, bijrijderstoel aanwezig kapot. Achteras golf 16v compleet 100 euro cylinderkop golf 16v in goede staat 100 euro 40 mm webers incl inlaat golf 8v 350 euro subframe golf 16v t.e.a.b. diverse uitlaat delen golf 16v (geen eind dempers) 20/ 30 euro per deel complete stuurbekrachtiging golf. met poelies naar keuze voor 8v of 16 motor 150 euro compleet abs systeem golf t.e.a.b. |
je moet de foto's linken vanuit het album maikel, niet van "last uploads" want die verspringen steeds zoals je ziet
|
duurt even maar uiteindelijk toch gelukt.
|
Waar ligt Molenschot ?????
|
omg. breda
|
shit, das echt te ver..... zou je trouwens die stuurbekrachtiging wel kunnen monteren op een golf 2 1.6 uit 1988 zonder stuurbekrachtiging???
|
Dat is geen probleem.
Waar woon je zelf kan het eventueel ook mee naar Rotterdam nemen. |
gheghe..stadskanaal..dat ligt in de prov groningen :(
|
Waar komt de snaar van de poelie van de stuurbekrachtigingspomp dan op?
|
Op een 2e poelie, die tegen de krukaspoelie aan zit.
|
zit die er bij mij al op dan??????
|
Waarschijnlijk niet, maar die krijg je er dus bij van Maikel.
|
geen geinteresserden?
|
Wat kost die Scirocco inlaat voor mij?
|
@Maikel, heb je die scirocco inlaat misschien nog?
|
Ja heeft ie nog
|
kan iemand zijn nummer PMen?
|
06 24530057
Staat normaal gezien wel altijd in zijn verkooptopics (daar heb ik 'm nu ook uit gehaald). |
hij had ze dus niet meer..............
|
All times are GMT +1. The time now is 12:47. |