![]() |
Pitbull valt S2000 aan
Niet je hond in de garage stoppen.
![]() ![]() :screwy: |
Hij vond 't gewoon een lelijk hok... en ik geef hem geen ongelijk. :D
|
Een s2000 is retegaaf! Looks zijn misschien niet de beste, maar qua techniek (lekker 9000rpm gieren) en rijeigenschappen zijn het meesterlijke auto's naar 't schijnt.
Heb er weleens een gereden, maar toen zat de eigenaresse er naast.. Mocht niet zo hard rijden :) |
Quote:
Idd zeker wel een mooie bak......Deze is van een maatje van me ![]() En ze rijden idd heerlijk.... |
Als je hoge toeren wilt draaien dan koop je maar een knappe motor, dat is tenminste gaaf.
Een S2000 is gewoon een wijvenhok. Gat-ver-dam-me. Ik zeg 1-0 voor de pitbull ondanks dat ik niet eens van pitbulls hou. |
http://www.volksforum.com/albums/fi...tot1jaar005.jpg
voor alle s2000 rijders ik wil mijn hond graag ter beschikking stellen :D :D |
Dat die hond zijn tanden nog heeft :eek:
|
sjiek man! ja we zitte op een volksforum dus dit is toch hartstikke mooi!
|
hahaha hij had beter die hele auto op kunnen eten :screwy:
|
Quote:
Ligt er in mijn geval misschien een beetje aan wat voor volk ik met de auto in verbinding breng. De eerste keer dat ik zo'n hok in 't echt zag was in m'n tijd op 't IVA. Een van de docenten reed zo'n bak, en dat was een beetje een beginnend kalende kerel in z'n vervroegde midlife-crisis die een oogje had op alle "vrouwen" tot 20 jaar... Die kerel heette van Boekel, en als je daar op school zat en je had je auto stevig verkloot met Autostyle en Halfords viel ie onder de term "Verboekeld". :D Misschien komt 't daardoor. :D |
ach, vind de S2000 zeker een mooie bak. als hij maar niet zo habbie-babbie styling is als bij die foto van Blom. :screwy:
zo vind ik hem bijv. mooier, zwart, zonder teveel poespas: ![]() |
Hey arjan als jij dat habbie babbie styling vin is dat je eigen mening.......Zoveel extra poespas zit er niet op ;)
Maarja is altijd beter als die rot-rot styling die jij op je auto's heb zitten zeg ik maar zo ;) |
haha, stumpert, wist wel dat je ging reageren :cool:
op mijn auto alleen maar originele delen! en zeker geen plastic styling en heldere lampen meuk... |
Ik vind die zilveren zo mooier:
![]() Beetje gare photoshop, maar is alleen ff voor het idee. |
Van mij mogen ze die pitbull ook op die polyester s2000 af sturen.
Die bumper rotzooi maakt die auto echt niet mooier. |
Quote:
Dat meen je niet, heeft van Boekel zijn Prelude ingeruild? Ik ben geshockeerd :eek: |
ik vind er ook niks mis mee hoor, met een S2000... vette bakken...
|
het is net zo'n nixxan 100 keer niks,wijven bak.
ja en dat blik zal wel niet zo dik zijn dus ff tanden scherp houden he. |
vind zo'n S2000 best wel een dikke auto!
menigeen mocht willen dat hij er eentje in de garage heeft staan! |
Als je rond je 18e in aanraking was gekomen met honda ipv met vw mocht je nu willen dat er een S2000 voor je deur stond. Maar ipv daarvan zou je nu je civic opleuken met sjonnie lampen.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:19. |