![]() |
velg vraagje
heb deze velgen opde kop kunnen tikken,en wil ze onder mn mk1 golf zetten.
alleen.....ze moeten opgeknapt worden.nu twijfel ik heel erg tussen zwart spuiten /poedercoaten(iemand foto's van deze velgen in t zwart?) of ze te laten polijsten(indien mogelijk)......suggesties/meningen gevraagd bitte! en heeft iemand een adresje omgeving van rotterdam die dat voor me kan realiseren? de velgen ![]() mijn golf ![]() |
Ik zou ze opnieuw laten afdraaien en dan blanke lak erover (zoals ze origineel zijn geleverd), of eens mooi laten polijsten idd.. Ik denk dat zwart niet zo heel mooi zal staan op dit type velg.
|
ja,ik zat ook al te denken aan polijsten,nu alleen nog een bedrijf vinden inomg rotterdam...en even kijken of ik de bandenmaat aanhou,is nu 195-50-15.en de golf is 8 cm verlaagd.zou dit gewoon passen met die bandenmaat?
|
165 50 15 lijkt me een betere optie icm een goeie verlaging ;) !
gr. Martijn |
hij is nu 8 cm verlaagd,en wil dat eigenlijk zo houden,maar met t verbreed staal loopt ie aan(achterkant),als ik er met mn vrouw inzit....dus verbreed staal gaat eruit.weet alleen nog niet of ik die nieuwe velgen houd,ik wil nl 15 inch staal eronder hebben...... :redface: :)
|
Of 185-45-15. Dat scheelt ook al wat qua speelruimte...
|
All times are GMT +1. The time now is 21:50. |