![]() |
veel succes met de auto, is wel veel werk voor nodig om hem in een mooie staat te krijgen..
Gr Ronnie |
maar gratis is nooit duur
|
Hahaha inderdaad Tjaap
|
inderdaad wat verwacht je voor weinig? :thumbup:
maar is inderdaad nog aardig wat werk maar zo blijf je van de straat :D en gaan we is kijken of er wat leuks van te maken valt :cool: eerst die rotte roest plekke is bijwerken :( is toch best rot op het dak. Maar kom echt wel goed :cool: binnen kort weer update's ;) Bedankt voor de reactie's |
zo vandaag weer een tussendemper eronder gelast. werd gek van al die herrie :screwy: was van voor naar achter 1 rechte buis. met een klein eindempertje. :shake:
nu is hij eindelijk weer een stuk beschaafder. binnen kort is kijken wat ik allemaal met het dak kan. :cool: Hou jullie op de hoogte. Groetjes! |
Hoi hoi,
Graag jullie mening over de kofferklep. Wat zouden jullie doen *Geheel orgineel houden *gedeeltelijk strak maken. (embleem, ruitenwisser, slot etc) dus dat de kenteken plaat blijft zitten op ze orginele plek. *of helemaal cleanen? Hoor graag jullie mening hier over. Als jeroen ze auto weer rijd (jetta1600gti) dan kan ik eindelijk beginnen aan de laswerkzaamheden en de auto naar mijn zin maken. op het moment heb ik hem even aan hem uitgeleend. :tongue: Heb begrepen van een monteur van de volkswagen dat er 2 kabels zijn gebroken in het mechanisme van het schuifdak. en deze vrij makkelijk te vervangen zijn. Alleen heeft de vorige eigenaar het dak helemaal afgekit :mad: vandaar ook de roest bij het dak. Was met: huis tuin en keuken kit voor in de badkamer (sanitair kit :screwy: :screwy: :mad: :shake: ) dus dat word op het gemakje kit krabben en hopelijk krijg ik hem helemaal schoon anders moet ik weer naar een nieuw dakje opzoek. dus hopelijk blijft hij bruikbaar :thumbup: Hou jullie op de hoogte van de vorderingen :cool: Gr Remco |
Ik zou het zo maken zoals ik het mooi vond. En niet naar de mening van 'een' forum.
|
Idd, maar mijn mening zou zijn gedeeltelijk strak maken.
Ik vind het zo'n blote konten gezicht helemaal clean.. Ik hou er persoonlijk niet van.. maar wat Arnaud zegt, gewoon lekker doen wat jouw het mooist lijkt.. |
![]() |
Quote:
Mooie foto tjaap:D denk inderdaad dat hij een gedeelte word strak gemaakt :D :D Vind het wel een heel lekker kontje hoor(A) Bedankt..! heeft iemand nog meer foto's?? Prettige dagen ieder! :cool: geniet ervan! :D :thumbup: groetjes;) |
All times are GMT +1. The time now is 14:57. |