![]() |
Golf 1 GTI onderdelen
Originally Posted by pirelli
Te koop : golf 1 gti onderdelen O.A: compleet dashboard type 1 gti 82 (zeer netjes) alles behalve cockpit € 75,- Type 1 gti pirelli ,83 zwart wit grijs gestreept voorstoelen + achterbank met hoofdsteunen. alleen wat instapschade bestuurdersstoel. €75,- golf 1 gti org grille zonder chrome of rode randjes voor enkele lampen met zijkanten € 25,- Complete achteras GTI 1 € 65,- Soort van DTM tankdop van sparco matchroom €25,- Chromen engelman spiegels (ala manta) nieuw €60,- verders nog heel veel andere originele golf 1 onderdelen, vragen mag altijd bellen door de weeks na 18.00 in het weekend de gehele dag : 06 14 44 23 17 groeten Alvin de spiegels: beetje vette vingers erop, de rest van de foto,s staan bij pirelli album |
en een setje blauwe driepuntsgordels €25,-
setje corrado voorstoelen in hoogte verstelbaar, Passen zo in een golf 1 of 2 zonder aan te passen . zwart met kleine blokjes €100,- foto komt eraan. |
Het je 'toevallig' de keienvangers voor de achterspatborden? de dunne dus. en een gti voorlip?????
|
de achterscherm beschermers zijn van een niet gti golf ,sorry heb ik niet.
En de laatste spoiler heb ik verkocht aan vwleusden. |
ik wacht met smart af op de foto's van de corrado voorstoelen en het interrieur van de golf 1 pirelli;) heb er misschien wel belang bij!
|
De kans is aanwezig dat dit ondertussen verkocht is. Check de datum van de laatste reactie ff !!!
;) |
ehhmm...:$ nou je het zegt
|
benzine tank en pomp?
|
alles is weg . binnen no-time , heb geen handel meer ben ermee gestopt.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:31. |