![]() |
colonne Friesland-eelde 26 oktober
is er ook een collone naar eelde 26 oktober?
mischien dezelfde plek als naar assen een idee? bij de onbemande pomp bij de sligro |
deze keer ben ik iets eerder aanwezig in eelde ...
|
vwteampg rijdt sowieso in colonne..en komt ook over de A7.
Moet je hun forum maar even zoeken naar dat topic. |
Ah, eindelijk iemand die een topic opent! :D
Mijn plan is om te verzamelen bij de Tiltrans in Burgum rond 9.00uur, en te vertrekken rond 9.15uur. Eventueel kunnen we nog even stoppen bij pompstation Mienscheer(Mienscheet:D) om daar bij de mensen van Heerenveen/Drachten aan te sluiten. Of inderdaad bij de pomp bij de Sligro. Let wel op, de klok gaat een uur achteruit vannacht! |
Quote:
Goed dat je dat zegt, anders was ik het alweer vergeten :D . Dan wacht ik denk ik bij de Q8 bij nijegea langs de wâldwei :thumbup: |
Is goed Marco, mijn neefje zal er ook staan met de banaan als het goed is ;)
|
Quote:
komt goed :thumbup: |
Quote:
Ik zal er zijn om 9 uur Benji! |
als wij om half 10 bij de pomp van de sligro staan is het dan mogelijk om aan te sluiten?
weet niet echt waar de pomp mienscheet is :D |
Quote:
mienscheet is de Esso pomp aan de snel weg A7 na de afslag Marum/Kornhorn richting Groningen :thumbup: |
Quote:
a kijk dat kan idd ook,staan wij daar wel rond half 10.. :thumbup: |
Daar zullen wij dan rond 20 voor 10 zijn, misschien iets eerder.
|
wij komen misschien ook in burgum. Maar wil eigenlijk wel om 10 uur ter plaatse zijn. Weet niet hoe snel jullie gaan rijden:P. Maar houd ook ff rekening met mn 1.3 4-baK:P
|
10uur is wel ons streven, maar het kan ook zomaar tegenzitten natuurlijk.
We gaan in cruisesnelheid heen, geen gejakker, dan hou je de ploeg nooit bijmekaar ;) |
Quote:
oke dan oant moan :) |
All times are GMT +1. The time now is 22:06. |