![]() |
eerste caddy project.....
|
|
achterkleppie al eerder aangepakt!
[IMG] ![]() [/IMG] :redface: http://img355.imageshack.us/my.php?...cimg0661rl4.jpg http://img355.imageshack.us/img355/2491/cimg0661rl4.jpg |
|
|
er volgen nog meer foto's
gr jos. |
Ziet er goed uit jos,
Wat zijn de plannen? mvrg |
nou cabrio is ontdaan van alles wat enigzins bruikbaar kan zijn voor de caddy!!
![]() :thumbup: |
zo vanavond b-stijl aangepakt.
hopelijk blijft de roestduivel nu wat langer weg!!!! ![]() ![]() |
dat ziet er goed uit :thumbup:
|
idd,
mvrg |
even een update,
lekker bezig geweest van de week, :confused: achterscherm verder strak gezet. deurinslag opgeknapt, voorscherm aangepakt, en het boeltje in de grondverf gezet(grof) ;) . binnenkort even omdraaien en dan de andere kant! gr jos. :) ![]() ![]() |
zo even een update,
lekker bezig geweest met de rechter kant. gelijk maar het tankdopkleppie eruit gehaald, en een inlas plaat van een golf 1 erin gezet tbv een alu tankdop ![]() iemand ervaring met de alu tankdoppen van de wobshop?? die wil ik erin hebben eigenlijk,tenzij het hier sterk wordt afgeraden!!! :( ![]() :cool: |
oeh leuk idee. dat gaat goed staan
|
zo dan de laatste dagen nog wat aan de rechter zijkant bezig geweest :) .
![]() en vandaag de kant in de grondverf :cool: . ![]() de achterwand staat als volgende uitdaging op het programma :D . kijken wat het wordt :thumbup: . mzzl. |
zo dan vanavond mezelf eens lekker uitgeleefd op de achterwand :tongue: .
slopen geen probleem :rolleyes: ![]() en alvast een fototje van wat er weer terug in moet! ![]() buitenkant is niet zo een groot probleem, de binnenkant wordt een ander verhaal. maar goed ik heb al een beetje idee over hoe ik het aan ga pakken. gr jos. |
gaat lekker jos
mzzl stefan |
even een update,
vd week het plaatwerk op maat geknipt,en de oude lak er af gehaald :mad: en de boel erin gepast. ![]() daarna hier en daar wat hoekjes in gezet voor bevestiging vd da "nieuwe wand" ![]() heb nog wat hoeken laten zetten om de binnekant verder af te werken maar die moet ik nog ophalen. als ik die heb kunnen we weer verder :cool: . ![]() als het een beetje meezit gaat volgend weekend de 1.6 eruit :) . dus als er nog mensen zijn die om een 1.6 ew motor verlegen zitten, ook heb ik nog een vijfbak uit een cabrio :D . bij intresse stuur je me maar een mailtje. mzzl. |
waarom trek je de wand niet recht naar beneden ?
of word dat de klank kast voor de muziek .. |
All times are GMT +1. The time now is 22:28. |