![]() |
Wat sommige mensen wel niet kunnen betalen van hun studiefinanciering ;)
Erg dikke auto...super! |
ja heel erg mooie golf hoor..
|
Thnx, mensen.
Wel degelijk hard voor gespaard en gewerk, hoor dat soort opmerkingen wel vaak, vind dat wel jammer.... |
Zie het als afgunst! :D
|
super dikke golf :D
|
|
Hele mooie Golf!! Complimenten hoor!
Maar vond de BBS velgen net ietsje mooier onder de auto staan... Heb je nog meer foto's van de auto? Interieur bijv.? Enne, nog gefeliciteerd met het behalen van je 2e prijs! |
Welkom op het forum , mooie golf 4 heb je daar te staan !
Vond de bbsjes ook veel mooier staan, maarja smaken verschillen ! |
Quote:
Dat smaken verschillen is een feit. Ik vind de A8 wielen echt super op je auto. de auto staat er in het geheel erg mooi op. Hoe zijn je ervaringen met het v-maxx schroefset? Maurice |
hey kerel...jij ook hier..??
t is gewoon een mooie golf hoor en who gives a fuck; dan maar met je studiefinanciering betaald....hij staat er toch...;-) |
gave golf super zou persoonlijk die a8 velgen titanium spuiten of coaten is mooi contrast met grijse lakkleur gr jarnogti
|
Super nette MK4 hoor. Vooral met die A8 stars !!!
@Thomas: Studiefinanciering ROCKS, of nie dan ?? ;);) |
Thnx voor de leuke reacties mensen :thumbup:
V-maxx bevalt prima, heb hiervoor nog een kw varII gehad, je merkt zeker verschil maar het prijsverschil is ook enorm :eek: Enige nadeel met V-maxx is dat je achter niet super laag kan, maar ga binnenkort eens informeren voor andere veren.... Auto staat momenteel in winter mod, staal met winterbandjes dus :tongue: Wel wat belangrijke updates namelijk: -Audi stars liggen in Belgie, worden volledig hoogglans verdicht, kan ze eind deze maand weer ophalen (jahjah de studiefinanciering was weer binnen :D ). -Powerflex rubbers gemonteerd -Zwarte logo's gister bij Ruud's VW shop gehaald (@Ruud: thnx nog voor je super service :thumbup: :thumbup: ) Hier een idee hoe de wielen gaan worden, alleen zijn deze gepolijst ipv verdicht: ![]() Greetz Thomas. |
Zeer nette IV! Ben benieuwd naar de A8 Stars in verdichte toestand!
|
Goed bezig!
Waarom ben je eigenlijk van KW Var.2 overgestapt op Vmaxx als ik vragen mag? |
Quote:
Ik heb 2 auto's voor deze een mk4 150pk tdi gehad, daar heeft een KW var.II onder gezeten, helaas was dit slechts voor 3 weken omdat iemand niet oplette en de auto total-loss reed.... Moet eerlijk toegeven, de KW set reed beter, maar om hier 1000 euro meer voor neer te leggen :screwy: |
|
Ik vind het een ontzettend mooie MK4. Ik begin ze in 4-deurs steeds mooier te vinden.
Hebben die "sjieke" audi hoepels allemaal steek 5x100 ?? Groeten LRR |
Quote:
Thnx, maarrrrr: Tis een 5 deurs he :tongue: Alle nieuwere Audi wielen zijn steek 5x112, ik werk met adapers ;) |
All times are GMT +1. The time now is 16:18. |