![]() |
2,5 inch versmald. Foto's?
Kerels!
Kunnen jullie wat foto's posten van 2,5 inch versmalde assen met dropped spindels? Betreft nieuwe type as. Heb bij leon zo'n asje besteld, maar wil graag wat meer voorbeelden! Groeten |
hey naamgenoot,
eerst bestellen en dan pas foto's vragen ? is het niet handiger om dat andersom te doen ? gr. Martijn |
Quote:
:goodpost: |
http://aircooledfront.blogspot.com/
Zit een filmpje tussen van versmallen van een vooras. grtz, Fred |
Lieve schatten!
Weet al wel hoe het er uit ziet, maar heb maar een paar voorbeelden gezien. Wil gewoon graag nog wat meer pics! Dus niet zo zeiken en posten die pics!! (korreltje zout!) Later! |
zijn gewoon heel weinig kevers met een 2 inch versmalde vooras :D
als je nu om een 3.5 inch vroeg dan had ik je kunnen helpen :D edit: volksfahrer.nl zijn kever heeft een 2 inch versmalde vooras |
Quote:
ZAK zout ook goed ;) !? gr. Martijn |
klein upje!
|
nogmaals!
|
up!
|
Niet meer lopen kûtten
ik houd ermee op. Er gaat gewoon een dikke 5' versmalde as onder...
Zoiets: ![]() ![]() Kortom: afgelopen met het gezeik.. Smal die hap! Leon, aan de slag jongen!!! haha |
je moet ervan houden ;) 5 is wel smal hoor. ik zou 3,5 of 4 inch doen, maar dat is persoonlijk.
|
Quote:
hey naamgenoot, ik ben het met levis eens ! gr. Martijn |
Die 5 inch winkelwagen-look is zooo 2005...je moet minimaal 6-7 inch gaan 2be a big boy nowadays :D
|
10 inch?
|
ik zeg reliant rialto!
|
Foto werkt niet kerel!
|
HJ die is goed.... Nog ff en dit word het.
|
Ik zeg: Fenderskirts op de voorschermen :rock:
|
Quote:
nice! wie shopt er ff brm's onder, een zonneklep, ronde bumpertjes en een dikke stinger! That thing will be hard as f#ck!! :D :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |