![]() |
het laat je tattoo zien topic !
beste mede vw/tattoo bezitters,
na het zien van het tattoo discussie topic ben ik wel nieuwsgierig geworden naar wie er hier allemaal een tattoo heeft !? dus laat maar is zien :postpics: :D !! en voor iedereen die het niks vind, lekker niet kijken ;) ! gr. Martijn p.s. dit is mijn "plakplaatje" : ![]() |
En hier de mijne :thumbup:
![]() |
![]() onder de streepjescode staat m,n sofinummer :) stonden ze raar te kijken bij de uwv toen ze m,n sofinummer vroegen en ik zei kijk in m,n nek... |
![]() |
waarom doen de "tokkie's" van dit forum geen foto's posten :D ?
gr. Martijn |
dit zijn toch de tokkies van `t forum?;)
|
Quote:
wijsneus :D gr. Martijn |
liever een wijsneus dan een tokkie..... ;)
|
tokkies passen niet in een lupo;)
|
vast wel...
stuur omhoog en stoel in de onderste stand, dan moet `t net willen met die pens.... ;) |
Quote:
:shake: ,je begeeft je op glad ijs zeggen ze dan ,ik laat me geen tokkie noemen Rene! Denk voortaan een beetje meer op wat je typt;) |
Kinders, laten we hier dan tattoos zien, dan kunnen we in dat andere topic onze mening geven of het tokkie is of niet.
|
Quote:
ik hoef mn tattoo niet te laten zien hier zodat anderen kunnen oordelen over iets wat IK mooi vind ;) |
Quote:
Geintje moet kunnen zeggen ze dan.... ;) |
mijn tattoo, er staan 'Angelique'....
dat is de naam van mijn overleden zusje. ![]() |
Quote:
hey maikel mooie tattoo !! ik heb de van mij ook laten zetten ter nagedachtenis aan mijn overleden zusje ! gr. Martijn |
Quote:
:thumbup: vind het altijd een mooi gebaar. |
dit is de mijne...
er staat trouwen hoek... staat er uit respect naar mijn familie toe |
Mijn mouwtje, op mijn rug zit nog een tribal alleen die is nu " under construction "
![]() ![]() ![]() ![]() en deze komt op mijn andere arm de 17e december :D ![]() |
@ratvink:ik vind die tatoo's uber gaaf echt geweldig.
ja ik heb erook 2 maar ga ze niet showen...ik heb ze voor me zelf:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 05:06. |