![]() |
achter deur Golf /Jetta II
ik zoek een nette RECHTER achter deur voor mijn jetta II
gaat me om een deur in de kleur LP7V grijs metallica :D deur mag kleine deukjes hebben , Maar geen roest als je wat ziet op een sloop . of je hebt er nog 1 in de garage staan hoor ik het graag :thumbup: ![]() |
![]() misschien nog in Haarlem, want kijk eens waar er hier 4 van in liggen.... |
.Hij zoekt een Rechter achter deur ;) Dus een 4 deurs. Snappie :)
|
kijk eens in de motorruimte het dichtst bij het raam..
|
Quote:
Ja, een bult oud ijzer. :D Daar zal geen nette deur tussen zitten. In ieder geval niet zonder krassen ;) |
viel erg mee, zijn na verwijdering netjes weggezet, zijn pas bij dit transport weer tevoorschijn gekomen. denk dat die voorste 2 inderdaad wat krassen zullen hebben van het erin proppen, maar die achterste is er gewoon in gezet
ze kwamen hier uit: ![]() |
tja Jaap dat had ik moeten weten .....is er iemand die in haarlem komt ??
|
Stijn, maar A: is dit al een half jaar geleden, B is Stijn nog op huwelijksreis en C: zal Stijn geen voet op die sloop zetten, hij werd al misselijk toen ik zei waar ik hem had afgegooid.
|
Heb er nog 4 staan [links voor rechts voor links achter en rechts achter]inc cv compleet op tankklepje na
LP7V oud model |
Even een kleine noot: let er goed op of je de goede tint te pakken hebt. LP7V Atlasgrau is er in 2 tinten, als mijn ogen mij niet bedriegen ligt de scheidslijn van welke tint wanneer werd gebruikt rond de tijd dat de facelift werd doorgevoerd (08-'87). De 91-HS-RS (bekend bij Alberto) had ook deze meer blauwe tint i.t.t. de meer grijze tint van mijn '84er.
|
Quote:
oke ja had ook al zo iets gedacht ...ik moet dus het nieuwe type hebben de lichte tint van LP7V |
even in de hoogte ...niemand die wat weet ?
compleete auto voor wijnig mag ook ...... :thumbup: deuren mogen helemaal leeg zijn ..cv ramen e.d heb ik wel :thumbup: |
upje .....zoek hem met toch wel beetje spoed
|
Ook al even bij Keizer en Pieter 'knaakje' Nicolai geweest?
|
Quote:
keizer wel pieter knaakje niet ..ga ik morgen ff heen :D |
mag dicht ...achter deur is weer klaar ....
|
Pieter knaakje? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 10:06. |