![]() |
Hoe verknal ik een Golf 2 G60??
Men neme een Golf 2 G60
Men neme een blikopener en voila!! Je hebt je G60 verknald!! (gevonden op ebay) Ik vind het niet mooi... en dood en doodzonde!! |
Gelukkig zijn er nog genoeg G60's over, tis eens een keer wat anders, alhoewel ik het al eens eerder heb gezien
|
beetje jammer ja golf 2 cabrio :S
|
toen ik de titel las verwachte ik een link naar de advertentie van Sabine :p
|
ooit heb ik eens een golf 2 gezien met een hele mooie nette kap. de kap leek op die van een golf 1, maar was echt groter. ze was gewoon een vier/vijfpersoonsgolf, en de kap lag achterop als bij een golf1. weet niet of iemand hier een foto van heeft.
|
Vindt het ook helemaal niks.
|
deze is idd lelijk....
|
Ik weet dat er bij Hoffmann Speedster in Viersen ook een golf 2 Cabrio in de etalage staat/ heeft gestaan.
Dit is een ombouw van of hen, of van de firma Bieber, die ook al golf 1 speedsters gemaakt heeft. |
ze konden er beter oude type deuren inzetten dat is mooier op een golf 2 cabrio..
|
Ik vindt het er gewoon helemaal niet uitzien, MK2 hoort geen cabrio te zijn.
|
![]() ![]() |
ah gevonden...deze vind ik er zeker niet slecht uitzien...
![]() ![]() |
die laatste zijn op zich niet verkeerd, maar die witte is echt lelijk!
|
Ik kwam afgelopen woensdag avond om 22:30 een zwarte mk2 cabrio tegen op de A12 ter hoogte van Zoetermeer.
|
Die rode ziet er wel leuk uit, maar zag er super uit als het geen cabrio was...
|
maar deze zijn allemaal verbouwd tot 2 zitter. heeft er nou niemand ooit die ene lichtblauwe golf 2 cabrio gezien die een mooie passende kap heeft en toch 4 zitter bleef???
|
Ook deze vindt ik niets, blijf bij me mening.
|
Quote:
nee nog nooit..maar ik zal eens zoeken..heb je misschien nog meer gegevens van die golf wat het zoeken vergemakkelijkt? |
Quote:
En bedankt! :mad: :mad: |
Quote:
Quote:
tsja waar maak je je druk om sab?:D |
All times are GMT +1. The time now is 07:04. |