![]() |
Budel 2008
Komend weekend is het zover; Budel 2008 :)
Ik ga jammergenoeg niet met 'n Kever maar ik ga me vast vermaken :cool: Enkele foto's van afgelopen jaar; ![]() ![]() Theun Dutchables ofziets.. ;) ![]() Officiele website; http://www.beautifulbudel.nl/ Wie gaan er allemaal? :D |
Vrijdag 10.00u vertrekken, regenjas moet waarschijnlijk helaas ook mee, gaan met 5 á 6 auto's! heb er zin an!
|
Zaterdag aanwezig, met de T1 van Issy.
|
oeh ik ben wel heel dichtbij die dag en wil er ook heel graag bij zijn hrmz :screwy: hier word ik een beetje gek van :) maar gaat zeker goedkomen al is het maar voor een uurtje
|
ik ben benieuwd wat het weer doet, maar ondanks dat heb ik er zin in!:D
Gr Rob |
Vrijdagochtend vertrekken we naar 't zuiden! Hopen dat het weer een beetje meezit, voorspellingen zijn niet al té...
Budel wordt vast weer als vanouds: super :D |
Vond er al weinig anima voor i.v.m dat hy zo laat wordt geplaatst,terwyl het zo een leuke meeting is!! :screwy:
|
Zondag aanwezig!
|
Quote:
Het verbaasde mij ook dat er nog geen topic van was.. |
wij gaan alleen zaterdag even kijken...
|
Ik vertrek vrijdag rond 3uur met de ragtop.. lekker stukje rijden vanuit flevoland :tongue:
|
Quote:
Zekers! Effe de ijskast fixen! :D Golden Area belooft heel wat! :thumbup: |
jaarlijks uitje met me broers, dus dit jaar ook weer. niet met kever, dat is me toch net te ver.
leuke meeting, mits het weer wel mee zit |
Budel MOET je dit jaar met de kever heen, grootste luchtgekoelde camping!
Budel is een stukkie toeren idd, maar niet te ver: 300km enkele reis voor ons :cool: |
Precies!! Budel MOET met de kever hoor ;) voor mij is het maar 200km heen :tongue:
|
Kom op Levis, tanken en gassen met die Kevert :D
Ik hoef maar 30km ofzo :rolleyes: |
Ik ga zondag samen met robertjan 007 kijken.
Heb er ontzettend schik van!!!!! |
Wij (mijn vriendin en ik) gaan ook mijn vriendin wil een kever kopen..iemand een goede in de aanbieding??
|
Als het slecht weer is sla ik hem over...
Bij goed weer wil ik zaterdag omstreeks 3 uur smiddags aan het bier en de bbq zitten voor de bus!!! grtz, Vic |
Quote:
ik heb wel een leuke voor je .. http://link.marktplaats.nl/171248985 |
All times are GMT +1. The time now is 14:02. |