![]() |
Twingo dak
Is weg
|
€ 250,- incl verzenden door heel NL
|
hoe ingewikkeld is de inbouw van zo'n ding? nOOb Q, i know :)
|
In één dag makkelijk te doen. Bij dit dak zitten ook de binnenafwerkdingen.......kun je op maat maken en hemel netjes afwerken.
Anders Tjaap even vragen. |
Hmm, opzich wel cool. Ik wacht nog even maar als je em over een tijdje nog hebt, dan is 't voor mij wel een optie :) Moet financieel even inkrimpen; vakantie, huis, motor plat, dat soort dingen :D
|
Had ik op xtremebikz al gelezen :tongue:
|
Uppa :cool:
|
Uppa voor de dinsdag
|
hoe houdt zo'n dak het op hoge snelheid? ( boven de 220km/u)
ben ik wel benieuwd naar |
zo hard heb ik een twingo nog nooit zien gaan :D
volgens mij heeft Jaap er ook niet harder dan 140 mee gereden, maar was hij er tot die snelheid goed over te spreken.. |
Leuke vraag................zoals je onderschrift zegt.........u vraagt wij happen.
Heb het dak ook in een Golf III station gezet. Is een VR6 syncro tiptronic en dakje zat er met 235 km/h op de klok nog perfect in.............die jongen rijdt er vaak mee op de snelweg door Duitsland heen met hoge snelheid.........en er lekt niks, er piept niks er het dak gaat niet kapot. :tongue: |
nou ben op zich zeer geintresseerd, nu nog niet maar over 3 mnd wel, voor mijn e30 touring en die gaat straks over de 240 en gaat ook zo gebruikt worden
|
Quote:
Waarom dan 3 maanden wachten Ries...?Je kan het maar vast hebben liggen toch? |
De buitenafwerking e.d. afgezien van de binnenafwerking lijken gelijk aan het originele dak van een open air uitvoering van
zowel de polo als de lupo. |
Quote:
heb de komende 3 maanden financieel genoeg (...net een motor gekocht voor de bmw, bak gehaald. moet nog differentieel etc, vrouw gaat bijna bevallen van de tweede, net nieuw huis gekocht, etc) |
In hoeverre is zo'n dak aan te passen voor inbouw in een seat cordoba? Maatje van me wil al een tijdje graag een ragtop in een cordoba-tje, maar de buitenmaten zijn breder dan zijn dak... Hij melde me van de week dat dat 78 cm was.
|
Verkocht ;)
|
Binnenkort dus ook een cordoba ragtop :D
|
All times are GMT +1. The time now is 09:43. |