![]() |
Iemand een foto van een Polo coupe met BBS RM012?
De titel zegt het al :cool: , iemand een foto van een verlaagde Polo coupe met bbs rm 012.
Heb een setje thuis liggen en ben benieuwd hoe het staat, eventueel gelijk met 165/45-15 :D . Alvast bedankt :thumbup: ! |
weet zeker dat het mooi staat mooi laag gaan.
|
Ook nog in de juiste kleur. :)
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
staat echt mooi vind het mooier staan als onder een mk1 bijna.
|
![]() 16inch. ![]() ook mooi ![]() |
ja die laatste foto is ook super .
|
Het staat idd supermooi, mooier dan onder een mk2 vind ik :)
|
Had niet gedacht dat het zo vet
zou staan onder een polo:rock: |
:iamwithst
|
Thnx allemaal:thumbup:, staat inderdaad heel netjes:D.
En die met die RS, dat is mijn all time favorite:D. Het worden in ieder geval BBS RM, alleen nog een beetje aan het twijfelen of ik rondom 6,5J of 6,5 en 7J zal nemen:D. Iemand daar een idee over of ervaring? |
Zelf zou ik 6,5J pakken en dan 165-50/15 eromheen :rock: Krijg je zo'n idee als de bovenste foto denk ik. Nette verlaging erbij, super.
|
Is nu 60-50 verlaagd en heb 165-45/15 liggen:D. Komt goed!
|
tja is moeilijk rondom 6,5j is mooi maar als je achter wat breder bent is ook super.hoe en wat het staat echt mooi onder de polo. :thumbup:
je moet het zelf weten. ;) |
Ja Ruurd, denk toch dat het 6,5J rondom wordt:D. Ben van plan binnenkort toch een schroefset aan te schaffen en nog wat omlaag te gaan.
Maar ik heb je even een Pb gestuurd:thumbup:. |
Dat gaat er echt dik uitzien Roy, als ik de bovenste foto zie, echt mooi! Als ik jou was zou ik rondom 6.5J doen, 7 wordt iets te denk ik ;) Enig idee wanneer het setje eronder komt?
|
Nee weet het echt nog niet, hangt een beetje van Ruurd af:D. Die gaat ze opknappen;).
|
Iemand nog wat foto's, kan zelf echt helemaal niks vinden:(.
|
heb je nog meer foto's nodig dan?
|
Hoe meer foto's hoe beter toch;).
|
All times are GMT +1. The time now is 07:02. |