![]() |
Middelburg 2004 !
Vandaag naar de meeting in Middelburg geweest met de spijl !
Ondanks wat tegenslag, (kachelslang gescheurd, dynamo defect en olievulpot losgetrilt) toch nog voor 11.00 uur aangekomen ! We hadden een onderdelenkraam, en het was weer supergezellig :) Veel bekende gezichten gezien ;) "kleine" hoeveelheid foto's uiteraard op www.volksaddiction.nl (+/- 90) GreetZ Mr. VA |
Kicke foto's Leon! Die cabrio is echt super! Kon helaas niet komen, vandaag :( Heb wel wat gemist, zo te zien.
|
Quote:
En dus weer aangekomen zie ik Was zo toch nog wel een aardige dag hé Nog ff met het busje op de dijk wezen spelen??? :p :p |
@ Meetlint:
jajaja, we zijn weer heel thuis !! Toen jij vertrok zaten wij net lekker aan het bier !! (zie foto van wegrijdende meetlint) @ airtime: Jammer dat je er niet was, meeting was super ! En die cabrio was ik helemaal weg van, wat een superbak !! die kleur, die fuchsen, ECHT DE BOM !! |
Zag idd een aantal T1's voorbij rijden bij de zeelandbrug.
|
Mooie fotoos Leon! Erg gezellig lijkt het daar allemaal. Super-sunday dus :)
En inderdaad die cabrio: Wat een ding!!! Mooi tapijtje erin en klaar... Overigens, deze ovaal mocht er ook wel zijn: |
Zo cool was die cabrio niet.
Want toen hij naar de prijsuitreiking reed kwam er ongeveer 5 liter olie onder vandaan en zat het hele centrum onder de olie. Kwa uiterlijk was hij super.en de meeting was ook super. |
hahha, dat van die olie hoorde ik ja !
Met die gasten gesproken bij de benz. pomp ;) |
Het was weer vanouds een gezellige dag. Ontzettend gezellige lokatie zo op het plein met alle terassen erlangs. Heel de dag mooi weer, tot 5 uur... toen kwam het weer met bakken uit de hemel... Zat net voor de hoosbui in mijn auto...
|
nog wat meer foto's http://www.vwshows.info/pics/?map=2004/middelburg
was inderdaad weer gezellig druk. |
Bien zegt: was een leuke dag, weer viel echt 300% mee!!!
Jammer dat de kever iets probleempjes had maar nu ik toch 3 weken vakantie heb kan ik dat mooi ff oplossen....... Ook jammer van die 10km file bij gorinchem, terug reis duurde in totaal met 5 tussen stops 4 UUR!!!!!! Maar alles was de moeite waard!! |
All times are GMT +1. The time now is 15:38. |