![]() |
polo staal onder jetta, past dat
hi ik ben opzoek naar een setje 13 of 14" staal.
Nu heb ik een setje staal gevonden met goede banden, maar past dit qua et waarde ? gaat om 175-70-13 deze maat ligt er nu ook onder, met type zwemband velg. alvast bedankt voor jullie reacties |
Misschien handig als je de ET waarde erbij plaatst ;)
Over het algemeen moet het geen probleem zijn hoor. Alles bij VW ligt rond de ET35, en de overige maten van de velgen zijn gelijk (4x100). |
en 57,1 :)
|
Quote:
daar ging het juist om . .. de et stond er niet bij vermeld. Maar ik dacht dat jullie vw freaks :cool: dat wel wisten. haha maar bedankt, ik ga er dan maar vanuit dat ze passen. |
Quote:
ja die fout heb ik al gemaakt, nu is het opletten geblazen :D |
Als het originele VW velgen zijn zit je 99% zeker goed :)
|
Quote:
ja zijn orginele polo velgen 13" met zo'n dopje erop. Morgen maar ff ophalen dus... :thumbup: thanx voor de reply's Mark |
Polo 6N staal?
gaat prima ![]() ook met ori banden btw. heb ze een keer gratis opgehaald van MP |
Ah, met een dopje! :screwy:
:D ;) Succes met de aankoop :) /edit; Jaap, dat is toch niet die rooie/witte/zwarte Twingo-Jetta van jou? |
nee dit is een andere... heeft laatst z'n laatste ritje gemaakt.
Achteraf nooit weg moeten doen en gewoon de dorpel moeten laten lassen. ![]() (dit is weer ander staal btw) |
Zonde ja, maar alles heeft een eind! (maar een knakworst heeft er 2).
Ik was ook zo stom op mijn golfje 2 verkopen voor een jetta 1, fouten maken is menselijk he ;) |
Quote:
Is die zo weggegaan :eek: Dan had ik em wel willen hebben gek :D Maar dat staal past ja, er ook wel onder gehad... (1 van de 8 setjes in een jaar tijd) |
Quote:
yup zo issie weg gegaan. en daarvoor heeft hij een jaar zo in de gratis op te halen thread gestaan :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 07:15. |