![]() |
Voorstellen Roy-16vt
HAllo ik ben Roy en kom uit het hoge noorden zo als zoveel van hier ben ik dus ook een VW liefhebber.
Zal proberen een fotootje te plaatsen. [IMG] ![]() [/IMG] Mijn Golfje. Verder ben ik nog in bezit van een Ibiza Cupra (Daily) En sinds kort van een Golf mk II syncro (nieuw project) |
Ziet er leuk uit.
Naar je naam kijkend.... heb je ook specs van de auto ? |
Quote:
Het is nog een 2.0 8V maar de bedoeling is dat ik na deze winter mijn naam eer aan doe :D . Ben nu nog druk bezig met bouwen van een garage dus heb nog geen plek om hiermee aan de slag, Vandaar. |
mooi bakkie heb je daar! en plannen klinke ook goed. succes er nog mee, en ook met je garage :D
|
Mooie wagen !!
En welkom op het forum ! |
Mooie golf man ! Super (H)
|
![]() [/IMG] De syncro maar die moet eerst nog maar even afwachten totdat het nieuwe hartje voor de zwarte klopt. [IMG] ![]() [/IMG] En de daily Cupra 20VT |
Wat een leuke parkeer plaats heb je thuis....
|
Die Cupra :woowoo:
|
Welkom roy,wist niet dat je ook nog zo'n mooie ibiza had. :thumbup:
|
mooie auto roy en welkom hier.
|
Quote:
DAnk je maar heb em nog maar sinds juni daarvoor trapten we nog in een 16V“tje om voor dagelijks :D |
heel leuk wagenpark
welkom! |
Roy welkom en een leuk wagen park heb je
|
Op die laatste foto komt ie lekker dik over :thumbup: Mooie stalling trouwens.. :rolleyes:
|
Welkom!
Dikke MK2 hoor! en de rest van je wagenpark is ook niet verkeerd:tongue::) Succes met je projecten |
Quote:
Dankje BEn zelf ook :thumbup: tevreden met m`n wagen park. |
Super die Golf 2 helemaal mijn smaak! En die cupra is heerlijk ..mooie daily!
|
leuk golfje :D
hem een jaar gehad, niet te zien dat hij van '86 is. |
heel mooie auto :thumbup:
veel plezier ermee en met de rest van de auto's :screwy: succes |
All times are GMT +1. The time now is 06:11. |