![]() |
Cheap ass velgen 15x6
Ik zoek dus een setje velgen voor een paar tientjes en misschien nog een paar als ik ze 't waard vind ;) . Liefst natuurlijk zonder randschade. Een beetje is wel acceptabel maar niet te gek graag. Beetje een dicht modelletje, geen halfords style. 15 inch, niet te breed, dus 5,5-6,5j met een gustige et, dus minimaal 30 +. Mag best een heel vaag modelletje zijn. Als je iets hebt liggen, bied maar aan, dan hoor je wel of 't me wat is of niet :D . Ik ben benieuwd :)
|
Vette ATS'en!!!
|
15" teardrops! 6x15 ET40!
|
@ Split: Hou ik even in 't achterhoofd
|
Heeft iemand nog even in de schuur gekeken? :D
|
:D alu line met 4 dopjes
zelf ontlaken :D |
Quote:
Die hebben dan weer een te diep velgbed :D |
Waarschijnlijk gaan binnenkort m'n Sebrings in de bingo; 15"x6" ET 35 met 175/55 conti's waarvan één band niet geweldig is.
Echt schadevrij zijn ze niet, wel recht :) |
Quote:
Zou je foto's van de schade willen pm-en en je prijs?? Heb jou net geprobeerd te pb-en, maar je inbox is vol ;) |
Zal dit weekend proberen foto's te maken, dan gaan ze toch onder de jetta vandaan :)
Laat het je wel weten. PM box is weer wat leger ;) |
Quote:
Ja ik wacht je reactie even af en dan hoor je het wel weer. Doe maar rustig aan, ik heb er ook (nog) geen haast mee :D |
Anders nog mensen?
|
Ik ben in principe voorzien van 15 inch staal momenteel, maar wie nog wat heeft liggen mag zeker antwoorden! Let op, het moet wel lekker wazig zijn :D
|
Heb misschien wel iets liggen
en wil je met de prijs wel tegemoed komen, maar dat is wel iets meer dan een paar tientjes :) Velgen staan wel in het verkoop gedeelte. Heb er maar 1 advertentie staan dus dat moet te vinden zijn :) Gr. Bobby |
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34937
Dit topic dus Leuke wielen Marco ,zal leuk staan onder de golf ! :thumbup: |
Quote:
Sorry, niet gelukt om foto's te maken... Had nogal werk met het aan de praat krijgen van de Jetta zelf :eek: |
Jettaracing,
thanks voor de hulp :thumbup: Wou nog een linkje plaatsen, maar was er ff niet aan toe gekomen. Voor de topicopener... ik hoor het wel ;) |
@ dr. Bob: Dat is gans meer dan een paar tientjes inderdaad. Ik vind het erg mooie wielen, maar dat word me momenteel net iets te gortig!
@ Gijs: De jetta is belangrijker natuurlijk, zondag moettie wel klaar zijn natuurlijk :D Verder heb ik deze week 2 sets wielen gekocht. Dus ik weet nog niet precies wat er nu gaat gebeuren. In principe ben ik wel voorzien, maar heb 1 setje waar ik zelfs geen steekmaat van weet, dus even afwachten of dat wel wat is. Anders zwengel ik dit topic weer omhoog :D . Mocht je toch nog wat wazige ouwe wielen hebben liggen waar je niks mee doet of liggen ze je in de weg, mag je natuurlijk wel altijd blijven reageren :D |
niet kwijt te raken die teardrops...
|
Quote:
:D Nee, loopt hier ook stroef. Als ik ze niet kwijt raak, dan polijst ik ze zelf en rijdt ik er volgend seizoen weer mee. Zo'n straf is dat ook niet... ;) |
All times are GMT +1. The time now is 07:33. |