![]() |
Mijn nieuwe daily 79er mk1 gti(fotoshoot toegevoegd 15-10)
Aangezien de resto van mijn scirocco mk1 uit 74 nog even op zich laat wachten heb ik wat anders erbij gekocht :tongue: :screwy:
bij aankoop: ![]() ![]() ![]() en hoe hij nu is na 3 weken. alleen de striping er nog op :) ![]() ![]() |
pfoe zoiets zoek ik ook nog.
nice man! Legaal nummerbord zo? |
Nee aangezien mijn auto na januari 78 geleverd is moet hij gewoon de gele platen hebben die onder de stoel liggen. Maja het oog wil ook wat :)
|
Erg leuk!:D
|
super mooie golf 1 mooi zo houden niks meer aan doen.
|
Heel mooi! Eigenlijk te mooi om als daily te dienen. Trouwens mijn favoriete kleur voor een mk1 GTI :rolleyes:
|
Echt een supercoole daily :thumbup:
|
Heel mooi, kom binnenkort wel even de auto live bekijken.
René (Tiefleger) |
Nou je hebt de auto net 3 weken en je hoeft er nu al niks meer aan te doen!!
Ziet er mooi uit johhh |
Damn, daily? Daar zou ik trots op zijn als bewaarobject :) NICE
|
3 weken geleden was die mooier! :woowoo:
|
Quote:
Ieder zijn ding. Ik vind hem nu mooier. |
Super mooie wagen soow !!
|
Quote:
Dat klopt! Maar dat "pimpen" van die Einsers wordt al zo vaak door zovelen gedaan, dat de 100% originele toestand inmiddels gewoon aparter is... Het ziet er zeker niet slecht uit nu, met die BBS´en (of wat zijn het?), maar ik vind de originele look gewoon veel mooier. |
Ja daarom is het een schroefset en heb ik de originele wielen er nog bij, verder vind ik dat mooier. Over 100 jaar kunnen die stalen er wel onder :). Verlagen en andere wielen als dat tegenwoordig al pimpen is, is heel nederland al gepimpt :D
Quote:
|
hey mooie MK1 man :)
woon je in buurt aangezien rene langs wil komen dan ? Quote:
|
Ja ik werk bij de vrachtwagengarage waar rene zijn DAF in onderhoud heeft vandaar. :thumbup:
Kunnen we een x een achterhoek meeting doen :screwy: :thumbup: |
Gisteren was het weer zo mooi dat het toch weer tijd werd voor een kleine minishoot.
![]() ![]() |
NICE :D
Heb je hem nog wat verder laten zakken of is dat gezichtsbedrog? |
Zonde van die auto om BBS'en eronder te hangen, kan die dingen niet meer zien. Maar verder een super mooie auto! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:08. |