![]() |
IRS ombouw (part 2)
|
ff een opmerking met straight axle word hij wel degelijk smaller,waarom moet ik anders met 25mm spoorverbreders rijden om mijn velgen kwijt te kunnen.
|
Hey Kruk, ziet er goed uit, man! Hou je die velg zo wit? Ik vind het persoonlijk namelijk een beetje te wit in combinatie met het busje.
|
Hij is super !!
ff doorbikkelen en je kan alsnog naar budel :D |
Dan leg je wel voorover, als tie achter op steunen staat !
Rol je zo je bed uit, hahaha en die fuchsen, kan je die niet ff in de kleur van je bus spuiten ? |
BETER !!
Gewoon ff spuiten dan ! |
Gewoon ratlook polijsten
tot 800 schuren en dan niks meer aan doen, das ook vet !! |
Beetje zoals de VA bus !?
hahaha En dan maximaal safari's er in en blingbling wielen er onder ! |
Ze staan super!!! :eek: :eek: :p
|
Is goed en je weet ik bluf niet doe het zo hahaha
|
Quote:
Nee die zijn echt heel duidelijk naar buiten verbreed. |
Kijk maar goed naar de foto. |
Dit ziet er echt goed uit Kruk!! Een lage camper is echt stoer!!
|
WOW! :eek: Die is erg gaaf!
|
Voor meer van die pracht westie check:
www.keverpech.nl (Dat is die andere vw-site :rolleyes: ). Daar is tie ooit Car of the month geweest! |
Volgens mij stond er een tijdje geleden een Westfalia roofrack voor een spijlbus op marktplaats. Ik kan hem nu alleen niet meer vinden. :(
@ Keverpech: Kzal weer ff wat reclame voor je maken :) Trouwens, je huidige car of the month is ook weer lekker! Mooi kleurtje :) |
De westy lijkt zo zonder bumper ook heel stoer, vind dat wel wat hebben.
Alhoewel het geheel met witte bumpers en witte fuchsen ook niet mis is! :eek: Dat witte vloekt echt niet bij de kleur van je bus, maar dat zie je beter op een daglicht foto. |
hahahaha
denk dat je die witte fuchsen moet zien als tie af is ja !! Bumpers wit, velgen wit.....waarom niet En die gepolijste rand past mooi bij je blingbling safari's ;) |
Dan moet er ook een chromen logo op!
|
en dat roofrackje polijsten
|
All times are GMT +1. The time now is 08:55. |