Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Whorthersee Hyves (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29939)

a.busser 17-03-2007 12:42

Whorthersee Hyves
 
Hij is er, de Whorthersee VW Treffen hyve's!
Voor iedereen die in Mei richting de Whorthersee gaat.

http://whorthersee.hyves.nl/

Contacten leggen en onderhouden, foto's kijken, plaatsen en delen en natuurlijk voor tips enz enz.

Jurgen Santana 17-03-2007 13:43

"Wörthersee VW Treffen" staat wel goed geschreven:D

a.busser 17-03-2007 13:51

Nope, maar is inmiddels aangepast.

Viperwin 17-03-2007 14:00

Quote:
Originally Posted by a.busser
Nope, maar is inmiddels aangepast.


Heel goed, nu zijn tenminste URL en inhoud allebei verkeerd gespeld. :thumbup:

Alberto 17-03-2007 14:56

Whorthersee VW Treffen = Wörthersee VW Treffen

DeNB3rt 17-03-2007 22:27

das wel klunzig...

a.busser 18-03-2007 00:46

Als je verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat de spelfout whorthersee op de gehele hyves vervangen is, alleen in de url niet, dit kan helaas niet meer, daarbij, komt dat je geen punten en dergelijke kan gebruiken in je url.

Ooit was dit een forum, waar mensen elkaar in hun waarde lieten, en respect hadden voor het initiatief van een ander...
Het lijkt er nu op dat er een aantal alleen bezig zijn andere af te zeiken, erg jammer.
Opbouwende kritiek prima, maar de toon maakt hier de muziek....

Richard 18-03-2007 00:51

ach das wel heel zwart wit kijkend..

"ooit was dit een forum..."

je hebt gewoon een foutje gemaakt en een paar mensen wijzen je daarop..en daarmee is gelijk het gehele forum "klote"? als je al niet tegen dat hele kleine beetje kritiek kan..

a.busser 18-03-2007 01:01

Zoals ik zei, de toon maakt de muziek.
Niet het hele forum is klote, het valt gewoon op dat er de laatste tijd vaker van dit soort akties zijn.
Dat een ander daar zijn mond bij houdt, prima, zijn keuze, ik maak de keuze er wel wat van te zeggen.
Op een ander forum werd ik ook op deze fout gewezen, maar op een totaal andere manier, niet neer buigend, als ik het zo mag noemen.
daarom zeg ik, opbouwende kritiek prima, maar voelde me op deze manier toch een beetje de grond ingetrapt, een foutje maken kan iedereen, en daar op wijzen is geen probleem, maar op een andere manier, graag.

Jurgen Santana 18-03-2007 10:48

Quote:
Originally Posted by a.busser
Zoals ik zei, de toon maakt de muziek.
Niet het hele forum is klote, het valt gewoon op dat er de laatste tijd vaker van dit soort akties zijn.
Dat een ander daar zijn mond bij houdt, prima, zijn keuze, ik maak de keuze er wel wat van te zeggen.
Op een ander forum werd ik ook op deze fout gewezen, maar op een totaal andere manier, niet neer buigend, als ik het zo mag noemen.
daarom zeg ik, opbouwende kritiek prima, maar voelde me op deze manier toch een beetje de grond ingetrapt, een foutje maken kan iedereen, en daar op wijzen is geen probleem, maar op een andere manier, graag.


Ik vind het jammer dat alles tegenwoordig rap rap in elkaar wordt gezet zonder naar de kwaliteit om te kijken.

Je toont door de naam fout te schrijven weinig respect voor het treffen. Dit zal niet de bedoeling zijn ander ga je geen hyves pagina ervoor openen, maar netjes is anders.

Melvin 18-03-2007 10:55

wat voor opbouwende kritiek had je dan verwacht? had het ingepakt moeten worden met een strikje erom?

kortom: je hebt een fout gemaakt, vervelend, boeiend, klaar...

hajee 18-03-2007 11:10

kinderen!!!
het is alleen een tiepvautje.
maak je om wat anders druk.
als jullie niet snappen wat er bedoeld wordt:
Whorthersee VW Treffen = Wörthersee VW Treffen

a.busser 18-03-2007 11:12

Oke, inderdaad, ik heb een fout gemaakt, klaar.
Hele discussie is ook niet nodig.
Fout is hersteld, ik zal een volgende keer beter opletten....
Jullie blij, ik geen kritiek, dus ik ook blij.

Waar het om gaat is dat er een Wörthersee hyves is.
Zoals ik al zei, contacten leggen en onderhouden.
foto's plaatsen, kijken en delen enz, enz.

Wörthersee hyves

Alberto 18-03-2007 11:26

:rolleyes:

Golf_1_gts 18-03-2007 14:32

Quote:
Originally Posted by a.busser
Oke, inderdaad, ik heb een fout gemaakt, klaar.
Hele discussie is ook niet nodig.
Fout is hersteld, ik zal een volgende keer beter opletten....
Jullie blij, ik geen kritiek, dus ik ook blij.

Waar het om gaat is dat er een Wörthersee hyves is.
Zoals ik al zei, contacten leggen en onderhouden.
foto's plaatsen, kijken en delen enz, enz.

Wörthersee hyves


Maar ik schaam me nu dus vanwege deze fout om hem toe te voegen aan mijn Hyves ;)

Viperwin 18-03-2007 15:04

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Ik vind het jammer dat alles tegenwoordig rap rap in elkaar wordt gezet zonder naar de kwaliteit om te kijken.

Je toont door de naam fout te schrijven weinig respect voor het treffen. Dit zal niet de bedoeling zijn ander ga je geen hyves pagina ervoor openen, maar netjes is anders.


x 2

Quote:
Originally Posted by a.busser
Ooit was dit een forum, waar mensen elkaar in hun waarde lieten, en respect hadden voor het initiatief van een ander...
Het lijkt er nu op dat er een aantal alleen bezig zijn andere af te zeiken, erg jammer.
Opbouwende kritiek prima, maar de toon maakt hier de muziek....

+

Zoals ik zei, de toon maakt de muziek.
Niet het hele forum is klote, het valt gewoon op dat er de laatste tijd vaker van dit soort akties zijn.
Dat een ander daar zijn mond bij houdt, prima, zijn keuze, ik maak de keuze er wel wat van te zeggen.
Op een ander forum werd ik ook op deze fout gewezen, maar op een totaal andere manier, niet neer buigend, als ik het zo mag noemen.
daarom zeg ik, opbouwende kritiek prima, maar voelde me op deze manier toch een beetje de grond ingetrapt, een foutje maken kan iedereen, en daar op wijzen is geen probleem, maar op een andere manier, graag.



Ik waardeer dergelijke initiatieven zeer, zou er zelf niet opgekomen zijn. Vind het in dergelijke gevallen dan ook erg jammer als er een dergelijke fout in zit - doe het goed of doe het niet, ik denk in zulke gevallen dan ook aan de "vindbaarheid".
Dat sommige mensen wat meer uitgesproken zijn in hun mening (en uiting daarvan) lijkt me niet meer dan menselijk.

:thumbup:

a.busser 19-03-2007 00:49

....Jullie mogen door discusieren, voor mij is de discussie gesloten, fout is hersteld meer kan ik er niet aan doen.
Als iemand zich er zo erg aan stoort, laat die de hyves lekker links liggen, zijn keuze, daar kan ik niets aan veranderen, en daar zal ik dan weer respect voor moeten hebben.

breadfan83 19-03-2007 16:04

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Ik vind het jammer dat alles tegenwoordig rap rap in elkaar wordt gezet zonder naar de kwaliteit om te kijken.

Je toont door de naam fout te schrijven weinig respect voor het treffen. Dit zal niet de bedoeling zijn ander ga je geen hyves pagina ervoor openen, maar netjes is anders.


Dat scheidt de jongens van de mannen he. :D


All times are GMT +1. The time now is 16:59.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.